O, daar zou het ook nog door kunnen komenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat met 1 kabeltje
Misschien omdat ik e rmet mijn buro-stoel wel erg vaak overheen gerold ben
O, dat is op zich wel jammerquote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, korte berichtjes etc gaat redelijk, hele lappen tekst is niet echt handig.
Ding is meer om weer te geven, niet om op te creeren.
Wasdaarmee?quote:
Da's de Apple onder de Nederlandse steden.quote:
'quote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel jammerM'n laptop is weer te groot om steeds mee te sjouwen
17"??quote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel jammerM'n laptop is weer te groot om steeds mee te sjouwen
Dat zijn ook echt bakbeesten jaquote:
Oooow, vanwege de TUE (de goede techniek) en de Design Academy (mooi design)?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's de Apple onder de Nederlandse steden.
De iTunes-store op de iPhone werkt anders prima. Net als de Mac-versie van iTunes. Perfect programma.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef Techno het volgende:
[..]
iTunes is een draak van een programma, dat staat los van Apple.
Dat zeggen alle Eindhovenadepten, maar het blijft een kutstad.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Oooow, vanwege de TUE (de goede techniek) en de Design Academy (mooi design)?
Toch zijn die laptops nu steeds lichter en makkelijker mee te sjouwen.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt bakbeesten ja15" is wel een beetje de max om relaxed mee te kunnen nemen.
ja in mobiele layout staay het aanvinkbolletje van dequote:
Wat ga je doen?quote:
Ik vind iTunes op OSX ook niet echt briljantquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De iTunes-store op de iPhone werkt anders prima. Net als de Mac-versie van iTunes. Perfect programma.Alleen de Windows-port is inderdaad kut.
Ik heb die van mij verzekerd voor jatten en valschadequote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch zijn die laptops nu steeds lichter en makkelijker mee te sjouwen.
Ik vond het vooral kut toen ik een laptop van werk had, dat ik dat ding mee de trein in moest sleuren en zulks, en wel eens 's avonds alleen op het station stond met een laptoptas. Ik gelijk bang dat ik beroofd zou worden natuurlijk.
Ik vind hem heel erg goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind iTunes op OSX ook niet echt briljant. Ik gebruik het alleen voor systeemupdates, content doe ik wil andere programma's.
Protesterende studenten uitlachen en bij een vriendin langs die dus wel protesteertquote:
Als je in bepaalde wijken woont kan je je niet eens daarvoor verzekeren. Ik heb dezelfde postcode als Kanaleneiland-noord dus mij lukt dat niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij verzekerd voor jatten en valschade
Dat magquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen alle Eindhovenadepten, maar het blijft een kutstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |