Een gegeven naamtopic niet in de bek kijken!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef Yuki het volgende:
En had dan op z'n minst een hoofdletter gebruikt enzo
Alsof dat moet bij jouquote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef Yuki het volgende:
En had dan op z'n minst een hoofdletter gebruikt enzo
Vertel?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef JoeBravo het volgende:
alvast op zoek gaan naar m'n gewenste audiosysteem was geen goed plan
Welke wil je hebben?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef JoeBravo het volgende:
alvast op zoek gaan naar m'n gewenste audiosysteem was geen goed plan
slaap lekker, nuchtere damequote:Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen liefiestot morgen!
slaap lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Ja. Tijd voor HIMYM en vooral: mijn bed
Slaap lekker, Singles![]()
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
Ja. Tijd voor HIMYM en vooral: mijn bed
Slaap lekker, Singles![]()
quote:
met speakers, versterker en CD speler kom ik op ca ¤1000. Dan wil ik eigenlijk nog iets van een DAC en/of streamer (of combi daarvan), PS3 en TV.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
met speakers, versterker en CD speler kom ik op ca ¤1000. Dan wil ik eigenlijk nog iets van een DAC en/of streamer (of combi daarvan), PS3 en TV.
Dat valt nog wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het kan veel erger. Een mooie set
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
met nas/streamer + wss een DAC ga ik dat wss al gauw verdubbelen, vrees ik. En dan heb ik dus nog geen PS3+TV. dus gaat m'n budget alweer richting de ¤3000. Had eigenlijk gehoopt dat ik tevreden kon worden voor minder.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat valt nog wel meehet kan veel erger. Een mooie set
Fijn he, smaak hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met nas/streamer + wss een DAC ga ik dat wss al gauw verdubbelen, vrees ik. En dan heb ik dus nog geen PS3+TV. dus gaat m'n budget alweer richting de ¤3000. Had eigenlijk gehoopt dat ik tevreden kon worden voor minder.![]()
nou en ofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |