Zie fbquote:Op maandag 17 januari 2011 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah een edit. Welke nasleep
, heb ik nog nooit gehad na een relatie
, al ben ik geloof ik wel jonger en nooit samengewoond
.
Een keer gehad dat ik het erg vond enzo dat het uitging, ook de eerste waar ik verliefd op was, daarna had ik zoiets van, op naar de volgende
.
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie fbEn je bent 6 jaar jonger, klopt! Ik heb heul lang geleden zo'n 11 jaar een relatie gehad, 8 jaar samengewoond, zon'n 5 jaar geleden op de klipjes gelopen
En ik kan niet zo snel hoppen van de een naar de ander, zit niet in mij geloof ik![]()
Ik hou er ook niet vanquote:
Kan gebeurenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:39 schreef minthy het volgende:
En editten zit er ook al niet meer in...
Ik ben er vooralsnog wel ff weer klaar mee denk ik, heb helemaal geen zin om daar weer in te gaan duiken enzoquote:Op maandag 17 januari 2011 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, zou het liefst een vaste hebben, maar zolang dat niet is hou ik mijn opties graag open
.
Mijn langste was 7 maandenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er vooralsnog wel ff weer klaar mee denk ik, heb helemaal geen zin om daar weer in te gaan duiken enzo![]()
Dan heb ik gewonnenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn langste was 7 maandenen toen was ik 17 en zij 16
.
Nee, dat ook niet. Maar dat gelazer voordat het eens een keer vast wordtquote:Op maandag 17 januari 2011 02:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een vaste relatie zou ik niets op tegen hebben.
Een huis koop ik het liefste alleenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb ik gewonnen![]()
Verkering gekregen op mn 18e, erg lang blijven plakken! Ach... ik heb er een mooi huis aan overgehouden en ik zie hem nog regelmatig
Mjah opzich is dat wel zo, maar ik maak me er niet zo druk meer omquote:Op maandag 17 januari 2011 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Maar dat gelazer voordat het eens een keer vast wordt![]()
Ik kan daar slecht mee omgaan, al die onzekerheden enzo![]()
Daarom huur ik lieverquote:Op maandag 17 januari 2011 02:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een huis koop ik het liefste alleen, al is het maar om problemen te voorkomen
, gaat natuurlijk niet lukken, maar als het kan graag
.
Sorry, combobreaker ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 02:57 schreef DaMook het volgende:
Zelfs 4 5 posts op een rij zonder er moeite voor te hoeven doen.
Nee hoorquote:
Ik heb een koopappartement, maar ik sluit idd niet uit dat als ik ga samenwonen dat ik dan ga hurenquote:
Wel een fijn idee dat je bovenaan staat! Laat mij hier maar lekker zitten, familie en vrienden in de buurt, zit vrij snel in een stad, huren zijn vrij goedkoop. Ik koop denk ik van mn leven geen huisquote:Op maandag 17 januari 2011 03:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had de 5 al gehaald
.
[..]
Ik heb een koopappartement, maar ik sluit idd niet uit dat als ik ga samenwonen dat ik dan ga huren. Als ik reageer op een huis bij de woningbouw hier sta ik ondertussen sowieso bovenaan
. Toch koop ik liever
.
Ik zit ook goed waar ik zitquote:Op maandag 17 januari 2011 03:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel een fijn idee dat je bovenaan staat! Laat mij hier maar lekker zitten, familie en vrienden in de buurt, zit vrij snel in een stad, huren zijn vrij goedkoop. Ik koop denk ik van mn leven geen huis
Dat ligt niet aan het internetquote:Op maandag 17 januari 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Wat is internet trouwens saai op dit tijdstip
Das zeker ideaal! En na een half jaar lukt het niet meer? Dan vecht je elkaar de tent uit ofzo??quote:Op maandag 17 januari 2011 03:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit ook goed waar ik zit, koopappartement, 500m van het cemtrum van valkenswaard, 400 meter van mijn vader en sinds ze uit elkaar zijn zo'n 1000m van mijn moeder
. Eindhoven is hooguit een half uur rijden. Ideaal dus
, maar om samen te wonen gaat dit appartement nog wel, het eerste half jaar
.
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik kan er in komen dat je dan toch meer ruimte nodig hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 03:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Das zeker ideaal! En na een half jaar lukt het niet meer? Dan vecht je elkaar de tent uit ofzo??
Erg hequote:
Na een half jaar bij elkaar op de lip zitten leer je elkaar wel goed kennen, hangt er maar net vanaf of dat positief of negatief isquote:Op maandag 17 januari 2011 03:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik kan er in komen dat je dan toch meer ruimte nodig hebt. Kan ook na 1 jaar of 2 of 3 jaar zijn hoor
.
Ach ja ik ken het nog nietquote:Op maandag 17 januari 2011 03:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Na een half jaar bij elkaar op de lip zitten leer je elkaar wel goed kennen, hangt er maar net vanaf of dat positief of negatief isWij hadden dat na een jaar samenwonen ofzo, van die kleine irritaties
Ik zit er ook aan te denken om te gaanquote:
Ach, was gewoon hartstikke tof de eerste jaren. Later kwam er de klad in, maar dat gebeurt gelukkig ook niet bij iedereenquote:Op maandag 17 januari 2011 03:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja ik ken het nog niet. Ik zie wel
.
Ik ook, word nu pas moequote:Op maandag 17 januari 2011 03:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om te gaan.
Elke dag sex enzoquote:Op maandag 17 januari 2011 03:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, was gewoon hartstikke tof de eerste jaren. Later kwam er de klad in, maar dat gebeurt gelukkig ook niet bij iedereen
Ik dacht dat zelfde al 2 uur geledenquote:Op maandag 17 januari 2011 03:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, word nu pas moe
En nu zitten we toch over relaties te praten in dit topic...![]()
Ook daar komt op een gegeven moment de klad in, jaquote:Op maandag 17 januari 2011 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Elke dag sex enzo![]()
, daarna 1x per week enzo ?
![]()
.
Heul niet!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 03:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht dat zelfde al 2 uur geleden. Ach ja wij zijn niet zo wanhopig
![]()
.
Dat zeg ikquote:Op maandag 17 januari 2011 03:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook daar komt op een gegeven moment de klad in, ja
Daaromquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 03:23 schreef minthy het volgende:
*Logt uit
Truste![]()
Of beter gezegd goeiemorgen
yepquote:Op maandag 17 januari 2011 06:09 schreef djayzz het volgende:
Heeft Giel nou echt een telefoonnummer in het programma genoemd?
hai haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |