quote:Op maandag 17 januari 2011 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n ding... Eerder wel, toen was ik als de dood dat er zomaar iemand achter me zou staan die ik niet had horen aankomen... Dus
Das ook het verneukeratieve aan verliefd worden, je kan er niks aan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het was er opeens kan ik ook niets aan doen.
[..]
ja
Kan gebeurenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het was er opeens kan ik ook niets aan doen.
[..]
ja
Werksequote:
heb je eigenlijk wel een puntquote:Op maandag 17 januari 2011 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Heb het ook wel ooit gehad, sindsdien niet meer, kijk nu iets meer realistisch
.
Cindy als voorbeeld, leuk, zeker, maar ook ver weg, zou kunnen werken, maar dan moet ik d'r toch wel een paar keer gezien voor ik zoiets zeg.
Mwoah, hoor liever een man zingen dan een vrouwquote:
Ja opzich zou je zeggen, gevoelens heb je . (punt) Maar ik kan het toch welquote:
Dat heb ik andersomquote:Op maandag 17 januari 2011 02:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, hoor liever een man zingen dan een vrouw
Maar je hebt wel een goede smaakquote:
T zou trouwens best wel eens tof zijn om dat uit te kunnen schakelen. Dat je een knopje achter op je hoofd hebt dat je kan uitdrukken, weg verliefd zijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja opzich zou je zeggen, gevoelens heb je . (punt) Maar ik kan het toch wel, ook met andere dingen dan relaties ofzo trouwens
.
Mwah het lukt me soms redelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
T zou trouwens best wel eens tof zijn om dat uit te kunnen schakelen. Dat je een knopje achter op je hoofd hebt dat je kan uitdrukken, weg verliefd zijn!![]()
Hoera voor het laatstequote:Op maandag 17 januari 2011 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah het lukt me soms redelijk. Anders krop ik het op
.
Hoiquote:
Ow krijg je daar slaapproblemen doorquote:Op maandag 17 januari 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoera voor het laatsteEn slaapproblemen
Hoi dan maarquote:
Yup, oa...quote:Op maandag 17 januari 2011 02:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow krijg je daar slaapproblemen door.
[..]![]()
.
Lukt nog niet echt, heb net even liggen lezen. Ik ga nu weer een poging doenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, wtf doe jij ??? Slapen jij
, tentamen enzo
.
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lukt nog niet echt, heb net even liggen lezen. Ik ga nu weer een poging doen
quote:Op maandag 17 januari 2011 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste![]()
, en duimen zal wel niet nodig zijn, je haalt het toch wel
.