er zelf aan onder gaan schiet je ook niets mee opquote:Op maandag 17 januari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank.. Maar ik weet niet hoe.. Ben gewend door te gaan en sterk te zijn.. Dit is niks voor mij...
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjee ik begin ook wel een spemslet te worden
Ik weet het gewoon niet meer.. En mijn huisarts ken ik niet..quote:Op maandag 17 januari 2011 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zelf aan onder gaan schiet je ook niets mee op![]()
dadelijk heb je een burnout
Oh nou, dan ga je vanzelf dood hequote:Op maandag 17 januari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank.. Maar ik weet niet hoe.. Ben gewend door te gaan en sterk te zijn.. Dit is niks voor mij...
Erkennen dat je het niet meer redt is ook sterk zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry fles..quote:Op maandag 17 januari 2011 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, dan ga je vanzelf dood he
Kom op nou, je hebt hulp nodig, die wordt je van alle kanten aangereikt, en het enige wat jij doet is apatisch zeggen dat "jij zo niet bent" etc. Daar wordt niemand blij van. Er moet iets gebeuren, en hoe sneller hoe beter. En dat moet jij doen. Snel.
Dan wordt dat hoog tijd. Als je nooit bij die man/vrouw komt zal diegene echt wel beseffen dat het niet goed met je gaat.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet meer.. En mijn huisarts ken ik niet..
trusten koenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
maar Spemslet of niet
Koen gaat slapen![]()
![]()
![]()
Allemaal welterusten straks
Whiskie, hoop echt dat het snel beter gaat voor je en dat je straks ondanks alles toch lekker kan slapen![]()
![]()
bosquote:
die komt hier nietquote:
zijn wij nog maar alleen overquote:
Ik denk het,. ja ik kan niet echt slapen, zit een beetje tennis te kijken of te lezenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn wij nog maar alleen over
ik zit een beetje tv te kijken en wat aan het surfen op het internet.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het,. ja ik kan niet echt slapen, zit een beetje tennis te kijken of te lezen
Ga toch zoweer proberen te slapen
Okee, nee ik ga nu weer een poging wagen denk ik. Wil toch proberen mijn dag en nachtritme om te draaien, heowel ik ook slecht slaap snachts als ik overdag gewoon op ben geweest..quote:Op maandag 17 januari 2011 02:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit een beetje tv te kijken en wat aan het surfen op het internet.
slapen ga ik voorlopig toch niet
succes bosquote:Op maandag 17 januari 2011 02:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nee ik ga nu weer een poging wagen denk ik. Wil toch proberen mijn dag en nachtritme om te draaien, heowel ik ook slecht slaap snachts als ik overdag gewoon op ben geweest..
als je wil gaan slapen komt er eindelijk iets fatsoenlijks op tvquote:Op maandag 17 januari 2011 02:37 schreef Bos81 het volgende:
Nou nu De Bakker op Eurosport is, blijf ik toch even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |