geloof me ik ben ook nuchterquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kende eerst iemand die er veel over had maar die was een beetje erg doorgeslagen in de new-age.
Het kwam er geloof ik op neer dat een tweelingsziel is iemand die zo'n leven heel paralel is aan jou en je elkaar in volgende levens steeds tegenkomt maar nooit echt met degene een toekomst hebt.
Voor mij is dat een beetje wazig maar ik ben er te nuchter voor denk ik.
dat denk ik niet. Ik heb het gevoel dat het waar is. En mijn gevoel laat me nooit in de steekquote:
Alleen mensen die niet helemaal sporen hebben een tweelingziel.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik loop er dus al een tijdje mee rond. Wat is een tweelingziel precies? Hoe vind je je tweelingziel? Hoe herken je je tweelingziel? Heeft iedereen een tweelingziel? Kan iemand hier antwoord op geven?
Spirituele incest?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef SicSicSics het volgende:
Een tweelingziel is een goed verzonnen excuus om dat leuke zweverige meisje wat je een paar keer geneukt hebt en daarna gek van werd (Ga je mee naar de paranormaal beurs? Wat is er je aura kleurt zo raar? Ik ga Larpen, ga je mee?), pijnloos te dumpen!
Wow... dus als jij het gevoel hebt dat God bestaat is het zo, omdat je gevoel je nooit in de steek laat? Briljant, je lost hiermee enorm veel problemen op.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:23 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
dat denk ik niet. Ik heb het gevoel dat het waar is. En mijn gevoel laat me nooit in de steek
Was dit niet zoiets dat er een dode baby in je zit? Zo nee dan is het zweverige bullshit voor mensen die vroeger radioactief water dronken voor de gezondheid. Het is jammer dat de overheid domme mensen tegenwoordig in bescherming neemt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik loop er dus al een tijdje mee rond. Wat is een tweelingziel precies? Hoe vind je je tweelingziel? Hoe herken je je tweelingziel? Heeft iedereen een tweelingziel? Kan iemand hier antwoord op geven?
Radioactief water drinken is een goede maatregel om zwangerschap voor domme mensen te voorkomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Was dit niet zoiets dat er een dode baby in je zit? Zo nee dan is het zweverige bullshit voor mensen die vroeger radioactief water dronken voor de gezondheid. Het is jammer dat de overheid domme mensen tegenwoordig in bescherming neemt.
ik dus ookquote:Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef freiss het volgende:
[..]
Alleen mensen die niet helemaal sporen hebben een tweelingziel.
Dat is ook mijn argument als ik iemand over zijn/haar soulmate hoor praten...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik snap het niet, hoe moet je uit 7 miljard mensen een iemand tegen komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |