Weet niet, de Toshiba Journ.e Touch en Toshiba Folio 100 kregen nou niet bepaald lovende kritieken.quote:
En de Xoom komt al in Februari..quote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Weet niet, de Toshiba Journ.e Touch en Toshiba Folio 100 kregen nou niet bepaald lovende kritieken.
Wel heb ik redelijk goede ervaringen met Archos. Motorola Xoom, tja schijnt wel briljant te worden.
Tsja, fransen he. Maar het is zoals het is maar ik vind dat rechterspeakertje geen 13 euro en de kans dat TNT hem kwijtraakt waard. En dan ben ik hem nog een maand kwijt.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef beeklaan het volgende:
Wat een onzin. Weet niet hoe het officieel geregeld is, maar ik VIND dat als je een kapot product krijgt, de leverancier hiervoor moet opdraaien.
Die reissetjes gaan doorgaans precies de andere kant op. Van NL naar buitenland ipv buitenland naar NL.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef mickeyD het volgende:
flat to round plug
http://cgi.ebay.nl/VERLOO(...)Z12065QQcmdZViewItem
overal verkrijgbaar..
of je koopt een reissetje bij de blokker!
Via applicaties kijken wat er in runt en dan Market en Google services framework blabla uitschakelen?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef kotter het volgende:
Ik heb men epad binnen maar ik heb een probleem.
Als ik wat in de adroid markt downloade deed hij het, hij lade en als het downloaden voltooid was en ik drukte erop was hij opeens weg en de android markt opende niet meer. Ik kreeg telekens een verbindingsfout.
Ik heb de software geupdate met de app die er op stond en nu als ik op download druk blijft hij op download starten staan. Dus hij staat alleen maar in de wacht. Het downloaden begint niet.
Iemand weet wat ik kan doen?
Meesha speelt graag 'Drop Flowers'...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
Dat wil ik ook voor m'n katten op m'n Android tablet! Weet iemand of er zoiets bestaat?
Dank! Ik ga eens proberen een winkel te vinden waar ze ze beide hebben, zodat ik het formaat eens kan zien!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan resolutie/schermoppervlak/compactheid en of je überhaupt wel net boven je budget wilt gaan zitten. De 70 en 101 zijn op het scherm (grootte/resolutie en dus compactheid behuizing) na vrijwel identiek. Beide geven veel waar voor je geld is mijn mening. Je hebt meer zekerheid bij een Archos dan een Chinese tablet denk ik en het systeem is opengesteld en solide waardoor je er met gemak updates of een eigen OS tegenaan kunt gooien.
Je kunt de markt afwachten, maar een betere kwaliteit/prijsverhouding zul je de komende tijd denk ik nog niet tegenkomen. Als 7" je genoeg lijkt, dan lijkt me de Archos 70 internet tablet imho de beste keus voor je.
Dat zal lastig worden, maar ik wens je al het geluk van de wereld bij je zoektocht!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dank! Ik ga eens proberen een winkel te vinden waar ze ze beide hebben, zodat ik het formaat eens kan zien!
Oh, dat valt tegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden, maar ik wens je al het geluk van de wereld bij je zoektocht!
Ja, ze zijn nogal schaars/slecht leverbaar bij echte winkels.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Meesha speelt graag 'Drop Flowers'...
quote:
Bij verschillende Dixons-filialen hoorde ik tijdens mijn zoektocht naar de Archos 70 IT verschillende verhalen. De een zei dat ze er af en toe een paar binnenkregen en dat die dan binnen no-time weg waren, een ander zei dat ze alleen maar via de webshop te bestellen waren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nogal schaars/slecht leverbaar bij echte winkels.Een Alternate of Dixons misschien, maar grote kans dat je er geen of maar een enkele tegenkomt.
De mijne zegt nog steeds "Your system is currently up to date."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:
Just got new firmware btw.
Geen idee echter wat er veranderd is...
Ach so: http://update.archos.com/(...)hos_android_gen8.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |