Ze scannen de hele handel ook tegenwoordig. Ze zetten steevast e-reader of digital photo frame voor 50 dollar op de pakbon maar het btw bedrag wordt meestal aardig goed 'gegokt'.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef RobertNL het volgende:
160 dollar + 30 euro (invoerrechten) + ik had nog wat andere kleine zooi mee besteld
zat een rekening bij met alleen de Epad erop voor 72 dollar, doosje is niet open geweest (tenzij ze tape met chinese tekens bij de douane hebben) dus ze hebben puur het bedrag gegokt daar bij de douane... dus hoe ze aan die 30 euro komen mag Joost weten.
Edit: waarschijnlijk de verzendkosten bedenk ik me nu
maar hoe weten ze nou of ik een tab van 300 euro of 100 euro heb gekocht.. ze zien er ongeveer hetzelfde uit...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ze scannen de hele handel ook tegenwoordig. Ze zetten steevast e-reader of digital photo frame voor 50 dollar op de pakbon maar het btw bedrag wordt meestal aardig goed 'gegokt'.
M'n laatste Rocktab maar via gewone HK post laten komen en die is onbelast gebleven.
Bij mijn Wits vond ik het wel apart dat de btw was berekend op de prijs van de gewone Wits. (mijn uitvoering kost 60 dollar meer). Lijkt wel of ze een intelligent scanprogramma of zo hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef RobertNL het volgende:
maar hoe weten ze nou of ik een tab van 300 euro of 100 euro heb gekocht.. ze zien er ongeveer hetzelfde uit...
Koop op afstand binnen 7 dagen retour regeling zonder opgaaf van reden in aanspraak nemen en dan gewoon een nieuwe bestellen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:50 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn archos heeft een probleemDe rechter speaker is kapot
Maar ik ga hem denk ik ook niet opsturen, de linker speaker werkt prima en anders ben ik 'm weer een maand kwijt
Als het goed is heb ik er sowieso garantie op en eht schijnt wel een meeer voorkomend probleem te zijn met archos.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Koop op afstand binnen 7 dagen retour regeling zonder opgaaf van reden in aanspraak nemen en dan gewoon een nieuwe bestellen?
Ik begrijp dat je graag wilt spelen nu je er eentje hebt... maar ja, zo'n beetje langer en dan een goedwerkende hebben. Vooruit dan maar, niet?
stond er misschien een QR-barcode op je adreslabel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
Bij mijn Wits vond ik het wel apart dat de btw was berekend op de prijs van de gewone Wits. (mijn uitvoering kost 60 dollar meer). Lijkt wel of ze een intelligent scanprogramma of zo hebben.
In elk geval lijken ze nooit in de 50 dollar voor een e-reader te trappen die de Chinezen bv. noteren.
Ja, dat sowieso, dat begrijp ik, maar je garantie in aanspraak nemen duurt alleen langer bedoelde ik en was er die 'truc' dan nog. In een topic hadden toen veel lui hetzelfde gedaan met hun nieuwe Sony VAIO gedaan die dode pixels bevatte bij aankomst. Als je gaat klagen of vervanging eist gaan ze heel moeilijk doen en duurt het heel lang, of zeggen dat het binnen de norm valt... terwijl je gewoon hussle-vrij 'niet tevreden' kunt zijn met het ontvangen product en het terug mag sturen (binnen 7, meen ik, dagen).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik er sowieso garantie op en eht schijnt wel een meeer voorkomend probleem te zijn met archos.
http://www.androidtablets(...)peaker-problems.html
maar moet ik bij garantie ook verzendkosten betalen? Ik ga 'm denk ik wel terugsturen, ik betaald voor een goed product, die wil ik dan ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, dat begrijp ik, maar je garantie in aanspraak nemen duurt alleen langer bedoelde ik en was er die 'truc' dan nog. In een topic hadden toen veel lui hetzelfde gedaan met hun nieuwe Sony VAIO gedaan die dode pixels bevatte bij aankomst. Als je gaat klagen of vervanging eist gaan ze heel moeilijk doen en duurt het heel lang, of zeggen dat het binnen de norm valt... terwijl je gewoon hussle-vrij 'niet tevreden' kunt zijn met het ontvangen product en het terug mag sturen (binnen 7, meen ik, dagen).
Ligt aan de voorwaarden van de leverancier geloof ik. Zou ik zo 1-2-3 niet durven zeggen. Mijn VAIO had kuren en die werd gratis opgehaald. Alleen de tweede keer (probleem was niet verholpen) gingen ze dreigen dat 'ie wel gerepareerd was en het nu zou moeten kloppen en als ze hem nu gingen ophalen en het testcentrum het probleem niet zou erkennen, dat ik dan moest opdraaien voor de verzendkosten. Nou ik heb ze ff heel kwaad toegesproken, dat zo'n mentaliteit van 'haha, het is jouw woord tegen het onze, en het ziet er slecht uit voor je, maar wat wil je doen dan?' niet wordt gewaardeerd en dat was geloof ik duidelijk genoeg en gelukkig na het tweede keer ophalen was alles zoals het hoorde. Want het is inderdaad wel zo: het is van de gekke dat je voor een product 100% moet betalen en 'ie het dan maar voor 85% blijkt te doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
maar moet ik bij garantie ook verzendkosten betalen? Ik ga 'm denk ik wel terugsturen, ik betaald voor een goed product, die wil ik dan ook
Ik heb een mail gestuurd, ik ben benieuwd. Het is een mooi apparaat dat wel, ik had al market en launcher pro erop gezet, daar word ie toch wel een stuk beter vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ligt aan de voorwaarden van de leverancier geloof ik. Zou ik zo 1-2-3 niet durven zeggen. Mijn VAIO had kuren en die werd gratis opgehaald. Alleen de tweede keer (probleem was niet verholpen) gingen ze dreigen dat 'ie wel gerepareerd was en het nu zou moeten kloppen en als ze hem nu gingen ophalen en het testcentrum het probleem niet zou erkennen, dat ik dan moest opdraaien voor de verzendkosten. Nou ik heb ze ff heel kwaad toegesproken, dat zo'n mentaliteit van 'haha, het is jouw woord tegen het onze, en het ziet er slecht uit voor je, maar wat wil je doen dan?' niet wordt gewaardeerd en dat was geloof ik duidelijk genoeg en gelukkig na het tweede keer ophalen was alles zoals het hoorde. Want het is inderdaad wel zo: het is van de gekke dat je voor een product 100% moet betalen en 'ie het dan maar voor 85% blijkt te doen.Dan ben ik heel resoluut: die gaat terug en ze geven me er maar eentje die het wel voor de 100% doet.
En ik op m'n Archos 70 IT, voor een derde van de prijsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:22 schreef shhulp het volgende:
wat ben ik verliefd op mijn galaxy tab.
Verloopplugje halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:54 schreef dustinoo het volgende:
hoe laat je zo.n 180 android van bic op?
want die stekker past niet in mijn stopcontact.
hoe hebben jullie dat gedaan?
ik heb er ook maar 470 voor moeten dokkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik op m'n Archos 70 IT, voor een derde van de prijs
Galaxy tab heeft alleen meer geheugen een iets hogere resolutie, daar zou ik geen 220¤ extra voor willen betalenquote:Op zondag 30 januari 2011 09:16 schreef shhulp het volgende:
[..]
ik heb er ook maar 470 voor moeten dokken
Vergeet de ingebouwde 3G, (A-)GPS, kompasfunctie en ambient light sensor niet, wel zo eerlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Galaxy tab heeft alleen meer geheugen een iets hogere resolutie, daar zou ik geen 220¤ extra voor willen betalen
Kun je beter wachten op de Motorola Xoom met Android Honeycomb.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef wolferl het volgende:
Ik twijfel, of nog even wachten op de HTC tablet, of nu al een Archos kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |