ik heb wok net ingestopt...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
wok en MPG julli e hebben PM
ff reageren bitte
En ook die goed in combi gaan met bedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn teveel leukere dingen.
[..]
Stu![]()
Ik was ff naar mijn eigen gezeik aan 't luisterenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
Ja, Es, wat is dit nou? 1 berichtje?
Of doorposten of MSN
Ooh, nou, nu niet meer dusquote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was ff naar mijn eigen gezeik aan 't luisterenwas even afk
.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
Na de afgelopen week regelmatig later in bed te hebben gelegen dan ik wilde, ga ik het vandaag eens anders doen en op tijd slapen.
Welterusten allemaal.
Ik ken het probleemquote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lig standaard later dan ik had gewild
.
Oh?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ook die goed in combi gaan met bed
quote:
Zolang je genoegen neemt met brak door 't leven dwalen is 't niet zo'n heel groot probleemquote:
Je raakt er aan gewentquote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]Fles
.
[..]
Zolang je genoegen neemt met brak door 't leven dwalen is 't niet zo'n heel groot probleem.
Is dat legaal? Denk 't niet...quote:
quote:
Omdat je 'nquote:
Maar alsnog wel legaalquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat je 'nbent
. En dat is bij mij een allang gepasseerd station (vraag maar een pic van 't stationsnaambordje aan Fles
.
Nog 'n week of 6quote:
Danny voor zn kop timmerenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil de oude mobiele layout terug.
Hoe doe je dat?
Volgens de letter van de wetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |