Neem eens contact op met een woningstichting in Almerequote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef WhiteMagic het volgende:
Ok, het zit dus zo: ik woon nu in het buitenland en wil teruggaan naar Amsterdam om te beginnen aan een HBO opleiding*O*. Ik wil eigenlijk nu (binnen een maandje ofzo) alvast teruggaan. Dit betekent wel dat het geen studentenkamer mag zijn! ik kan eigenlijk niets anders dan zoeken op het internet, aangezien ik pas terug kan gaan naar Nederland als ik weet dat ik daar ook een dak boven mijn hoofd zal hebben
Maargoed, als iemand iets weet in Amsterdam (Diemen, Amstelveen, Zaandam... enz) wat ik kan huren voor <350 (krap, ik weet het...) all in, zou ik dat graag willen horen:D ik moet mij er overigens wel in kunnen schrijven. Ik weet dat dit niet mee gaat vallen, maar nooit geschoten is altijd mis he? Alvast bedankt!
heb ik wel over nagedacht, maar Almere is toch echt net te ver weg als je het mij vraagt... Ik moet wel gewoon naar het Amsterdam CS kunnen fietsen bijvoorbeeld (ja, vanuit amstelveen zal dit ook niet meevallen, maar opzich wel te doen)quote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Neem eens contact op met een woningstichting in Almere
Zaandam valt toch wel mee? ik weet uit eigen ervaring dat Landsmeer best te doen was, dus zou zaandam toch ook moeten kunnen, of heb ik dat fout? en van Almere ben ik denk ik echt niet binnen 30 min op het CS (op de fietsquote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef Misan het volgende:
Vanuit Zaandam valt dat ook niet meeJe bent binnen een half uur van Almere naar Amsterdam CS en je kunt een kamer/woning tot max 350 euro krijgen daar die groter is dan 6m2
Dankjequote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef consio het volgende:
Voor 350 een kamer op fietsafstand van adam CS in geen studentenhuis... ?
Succes
Heb ik ook al naar gekeken. Alleen is een van de voorwaarden dat ik een aantoonbaar vast inkomen heb. Ik woon nu dus in het buitenland en heb geen adres in Nederland. Ik kan dus ook geen baantje krijgen totdat ik een adres in Nederland heb. Vandaar dat ik eerst een kamer zoek.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef Motar het volgende:
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.zwerfkeibeheer.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |