Ze hebben leuk jong talent inderdaad!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef DeNummer10 het volgende:
Thiago speelt (uiteraard) niet slecht.
Maar niet bij Barca.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef lamvarken het volgende:
Binnen 2 jaar is hij basis speler !!!
Klopt. Bij Schalke, HSV of Valencia ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef lamvarken het volgende:
Waar heb je het over man?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Doublepain het volgende:
Blijf maar haten op hem, maar ga dan niet juichen op het EK/WK.. Als hij in de finale scoort..
Als hij niet dit jaar niet naar Arsenal gaat zeker wel. Heb et gevoel dat ze em voor Fabregas zullen gaan ruilen. Ze zullen natuurlijk ook geld erbij neerleggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef lamvarken het volgende:
Respect voor deze oud psv held !!
Het leek me dat men wel wist wat voor programma Nieuwsuur isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk het is een docu blijkt het een kort item te zijn
Nee wacht nogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Het leek me dat men wel wist wat voor programma Nieuwsuur isMaar zo kort was 't nou ook weer niet hoor, gewoon een portret
Maar is 't al geweest dan? Het komt als 't goed is ná het 'echte' nieuws, wat nu nog bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |