Zit een afkoopsom van 100 miljoen in zijn contractquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal in de pikorde toch een plaatsje gedaald zijn nu Alexis er bij zit. Ook Thiago zal dit jaar een stevige concurrent zijn.
Ben benieuwd of hij aan het einde van het seizoen nog bij Barca zit.
In Spanje is een afkoopsom verplicht, dus die zegt niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit een afkoopsom van 100 miljoen in zijn contract
Alsof dat iets zegt in Spanje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit een afkoopsom van 100 miljoen in zijn contract
Aha.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Spanje is een afkoopsom verplicht, dus die zegt niet zo heel veel.
van vi.nlquote:Barcelona probeert nog steeds meer financiële ruimte te creëren om de komst van Cesc Fabregas mogelijk te maken. De transfer van Alexis Sánchez was immers al een flinke aanslag op het transferbudget. Kortom, andere clubs denken zaken te kunnen doen in de Catalaanse hoofdstad.
Zo heeft Tottenham Hotspur een oogje laten vallen op Ibrahim Afellay, ogenschijnlijk een koopje in de Catalaanse etalage. De Oranje-international, die pas een half jaar in Barcelona vertoeft, zou voor vijf miljoen euro in Camp Nou op te halen zijn.
quote:
Elke wedstrijd hopen op 10 minuten speeltijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop echt van ganser hart dat Ibi gewoon in Barcelona blijft
Zolang het maar geen Bojan verhaal wordtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Elke wedstrijd hopen op 10 minuten speeltijd.
Dan zou ik vertrekken als ik hem was.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Bojan verhaal wordt
Alexis zeker niet, en Pedro moet oppassen voor zijn basisplaats. Zeker met de komst van Sanchez. En tja... Iniesta en Xavi zijn gewoon een klasse beter dan Ibi.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zou ik vertrekken als ik hem was.
Hij staat sowieso achter Villa, Messi, Alexis en Pedro.
En qua middenveld lijkt hij helemaal niet in de pikorde voor te komen.
Maar goed, wedstrijdjes in de beker van Spanje is ook leuk spelen.
Dat, of basisplaats Premier League.....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zou ik vertrekken als ik hem was.
Hij staat sowieso achter Villa, Messi, Alexis en Pedro.
En qua middenveld lijkt hij helemaal niet in de pikorde voor te komen.
Maar goed, wedstrijdjes in de beker van Spanje is ook leuk spelen.
Gewoon op tv, ZDF.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Als het goed is begint nu Bayern Munchen - Barcelona met Afellay in de basis. Nu nog ergens een stream vinden. Als iemand succes heeft, PM ?
Thanks, heb een crappy stream nu maar prima voor achtergrond. Kan echter niet zien of Afellay speelt, ik hoor zijn naam niet dus ik gok nee?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
http://www.rojadirecta.es/zat te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |