Die vrouwenmeiden hebben dan ook niet meer hobbys dan uitgaan en shoppen..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef female81 het volgende:
Zodra een man in een programma als 'Take Me Out' laat blijken dat 'ie een bovengemiddelde interesse heeft in de pc, gaan zowat alle lampjes op rood.
Ik zie het probleem niet zo, zolang 'ie sociaal vaardig genoeg is om zichzelf ook buiten de pc te kunnen handhaven.
Ik heb het xkcd boek thuisliggenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:12 schreef ex het volgende:
Ach ja, XKCD de eerste site die ik elke maandag, woensdag & vrijdag check, vooral de hoover teksten zijn briljant.
Nogmaals ik ben wel een nerd, maar sta ook elk weekend in de kroeg, en doe veel leuke dingen. Je moet het gewoon goed verdelen dan is er niks mis mee
.
Ik heb het sudo t-shirtquote:Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Ik heb het xkcd boek thuisliggenEn krijg inderdaad maandag woensdag en vrijdag de nieuwe xkcd in de rss feed.
Neuro Evolutionary Rostral Developer.quote:
Ik dacht dat het stond voor No-one Ever Really Diesquote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuro Evolutionary Rostral Developer.
De mensen die je daar beschrijft zijn dan ook mensen met een bovengemiddelde intelligentie, logisch dat die meer kunnen...quote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik krijg wel es het idee dat mensen die goed zijn ontwikkeld in technische zaken onterecht vaak een gebrek aan andere talenten toegeschoven krijgen, zoals de aanleg voor talen of sociale vaardigheden. In mijn eigen omgeving zie ik echter dat veel mensen die goed zijn in techniek/beta, ook vaak normale sociale vaardigheden hebben en nogal es een sterke aanleg voor talen hebben.
Het zal wel een soort misplaatst gevoel voor "rechtvaardigheid" zijn; iemand die goed in techniek/beta is, en ook nog es geen gebreken vertoont die ook bij niet-technici/beta's vaak afwezig zijn, dat is immers niet "eerlijk".
Helaas, life's a bitch
Haha ja hoe vaak ik wel niet in hoor "Wat, werk JIJ in de IT? Echt niet.."quote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik krijg wel es het idee dat mensen die goed zijn ontwikkeld in technische zaken onterecht vaak een gebrek aan andere talenten toegeschoven krijgen, zoals de aanleg voor talen of sociale vaardigheden. In mijn eigen omgeving zie ik echter dat veel mensen die goed zijn in techniek/beta, ook vaak normale sociale vaardigheden hebben en nogal es een sterke aanleg voor talen hebben.
Het zal wel een soort misplaatst gevoel voor "rechtvaardigheid" zijn; iemand die goed in techniek/beta is, en ook nog es geen gebreken vertoont die ook bij niet-technici/beta's vaak afwezig zijn, dat is immers niet "eerlijk".
Helaas, life's a bitch
Het is 'eens', en je hebt gelijk. Ik ken genoeg Dr. in biochemie die ook nog eens lopende talenwonders zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef Haushofer het volgende:
Helaas, life's a bitch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |