Maar ik kan nergens op de site vinden waar ik dat dan gemakkelijk online kan opvragenquote:Het bewijs van studiefinanciering kun je online opvragen bij de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO).
Dat dacht ik dus eerst ook, totdat ik las dat je een of ander formuliertje uit moet printen van die site...quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik heb geprobeerd voor je te kijken maar ik weet het wachtwoord van m'n digid niet meer
Weet ik dus ook niet, neem denk ik maar verschillende dingen mee... want er staat nergens iets van "Bewijs studiefinanciering, klik hier" ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef M.rak het volgende:
Bedoelen ze dat bericht dat je krijgt bij het toekennen van je stufi? Verder is er weining te vinden..
Thanks! Is dat het 'bewijs'? want met die berichten wordt ik altijd doodgespamt en ze kloppen meestal (nog) niet omdat er dan nog gegevens van ouders bij moeten komen...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef Ferdii het volgende:
Bij ib groep, inloggen digi D. Persoonlijke berichten.
Als goed is staat daar een formulier wat je kan downloaden met jou gegevens en de school waarop je studeert enzo.
Zal zo nog ff precies kijken waar ik hem gevonden had
http://www.ib-groep.nl/particulieren/controle_mibg/checkmibg.asp
hier kan je inloggen met je digi D btw
ff gechecked, bij mijn gegevens, post en daar het bericht toekennen. Als het goed is heb je er 1 gekregen van begin januari 2011
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |