Wat je er aan kan doen? heel weinig vrees ik
Gewoon doorleven, hoe moeilijk dat ook is. Of misschien toch eens proberen om meer te doen dan alleen groeten...als er geen respons komt van haar kant dan verschuift verdriet misschien meer in een gevoel van "Dan niet, als je zo kinderachtig doet, hoef ik je niet eens als vriend" en dan ben je er een stuk sneller vanaf. En als ze wel respons geeft dan heb je je maatje misschien wel terug.
Makkelijk gezegd, heeel moeilijk gedaan
Het stomme is dat ik met me vrienden nu veel minder op kan schieten dan dat ik dat voorheen kon. Hierdoor mis ik 'me maatje' alleen maar meer door. En ik mis niet alleen me maatje maar ook veel vrienden van haar waar ik heel veel mee opschoot. Deze vrienden hebben we ook deels samen gevonden, en spreek ze ook wel, alleen voel ik me dan meestal niet op me gemak. Doordat ik er dan zeg maar te dicht bij me ex kom, wil niet dat ze te horen krijgt dat het slecht met me gaat.
En ook wil ik inderdaad, net als jou, haar vrienden en vriendinnen ook niet te graag zien. Je hebt toch het gevoel dat ze over je praten dan. gezamelijke vrienden hebben het nog wel eens met mij over haar, maar dan ben ik altijd heel kortaf en loop ik over op een ander onderwerp...ik kan en wil er niet echt goed over praten.
Best veel overeenkomsten met jou dus
Alleen jij woonde samen, dus wel een stuk ingrijpender.
En misschien is het ook een mogelijkheid om eens contact met haar te zoeken. Ik heb toen mijn ex het uitmaakte (na 2,5 jaar) een paar keer afgesproken en ik kwam er inderdaad de eerste 6 maanden nog achter (3x afgesproken in die tijd ofzo) dat ik haar nog te leuk vond en ik erg gekwetst werd door haar (relatieve) afstandelijkheid.
Dit is uiteindelijk goed gekomen doordat zij mij ook weer leuk begon te vinden door af te spreken.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar als je een keer met haar afspreekt kom je er goed achter of dat je haar nog leuk vindt, of dat je die negatieve kanten ineens weer ziet, of dat het je ineens toch niet zoveel blijkt te doen. Met haar erover praten kan ook helpen.
Als trouwens blijkt dat je haar nog te leuk vindt en je dus gekwetst wordt door haar afstandelijkheid, moet je 'gewoon' weer wat maanden (of langer) wachten... (ik weet hoe het is, maar het is niet anders
)
Dat met die vrienden is lastig ja. Ik heb in die periode gewoon apart (zonder m'n ex) met die mensen afgesproken!
quote:Dan is het gewoone en k*t sl*t die je moet vergeten, sorry
Op vrijdag 07 juni 2002 16:41 schreef sjoeffff het volgende:
Nadat het uit is hebben we ook nooit goed met elkaar gepraat, alleen zakelijk (spullen e.d) en niet over gevoelens. Deze gesprekken eindigden ook altijd met ruzie. Ik zou wel weer met haar af willen spreken om te praten, ben dan bang dat ze me weer kwetst doordat ik het gevoel heb dat ik haar totaal niet meer boei en weet dat ze dan toch afstandelijk gaat doen. Zij is allang weer met andere dingen (vriendjes) bezig. Viavia heb te horen gekregen dat ze het eerste weekend dat het uit was al met iemand naar bed is geweest. Leuk om te horen te krijgen. Geeft het gevoel dat ik nooit iets voor haar betekend heb en me gebruikt heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |