Snel doen en dan lang douchen is de beste optiequote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga zo eens dingen doenEn dan de douche induiken
is jouw douche zo diep danquote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga zo eens dingen doenEn dan de douche induiken
Ssstquote:
.Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Snel doen en dan lang douchen is de beste optie
quote:
nou krijg ik een MIquote:
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Gadver, zie ik gewoon een leuke site, zie ik rechtsonder een knopje staan, met het Pi teken erop, klik ik erop, krijg ik een foto van 3 Opa's die gemeenschap hebben
Heb ik nou nooitquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Gadver, zie ik gewoon een leuke site, zie ik rechtsonder een knopje staan, met het Pi teken erop, klik ik erop, krijg ik een foto van 3 Opa's die gemeenschap hebben
alleen als jij er gebruik van maaktquote:
NIET GRAPPIG!quote:
Helaasquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als jij er gebruik van maakt
google dan ook maar niet op blue wafflequote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
ken ik alquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
google dan ook maar niet op blue waffle
maar, maar, maar... jij ging toch douchenquote:
Fles, kijk eens wie er isquote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw, ik heb in geen tijden zo tevreden mogen zijn over het weer vandaag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |