abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91414651
Hierbij verkoop ik een Samsung Galaxy S die nieuw in de verpakking is.

Zit volledige garantie (bij Vodafone) op.

Krijg hem maandag binnen en kan opgehaald worden in de buurt van Utrecht.

Richtprijs is ¤ 365,-

Verkoop van dit toestel gaat uit vanwege de voorkeur voor een andere telefoon. Maar die mij niet aangeboden kon worden en zodoende zelf simlock vrij ga kopen.

// Dawes
// Dawes
pi_91414978
8 ofg 16gb editie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91415446
Naar mijn weten biedt Vodafone enkel de 16GB variant aan. Maar ik zal het morgen gelijk even updaten voor de duidelijkheid!
// Dawes
pi_91422766
ik bied 340 euro :). Simlock vrij?
Puddi
pi_91456113
Heb hem binnen gekregen, maar geheel tegen de afspraak in heb ik een refurbished model gekregen.

Afspraak was een gloednieuwe, heb dus al contact opgenomen maar de medewerker in kwestie was er niet. Foutje in de communicatie moet het geweest zijn.

Woensdag wordt er contact met mij opgenomen en tot die tijd zal dit verkooptopic in de doofpot worden gezet. Maar zal wel een nieuwe krijgen.

Tevens, kan ik aan de hand van het imei-nummer de spec's controleren (8GB/16GB / simlockvrij?)

@transmittendus: bod genoteerd, kan er goed mee leven. Maar wacht hem nog heel even af tot ik hem ook daadwerkelijk binnen heb en mogelijk tot die tijd andere boden krijg. Wanneer de vraagprijs behaald wordt staat hij wel gereserveerd.
// Dawes
pi_91469574
Prima! Ik wacht het af! Ben eventueel in staat om hem zelf op te halen.
Puddi
pi_91508587
Is dit toestel simlockvrij?
Als dit zo is bij deze een bod van 350 euro.
Waar is de telefoon eventueel op te halen?
pi_91510409
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Valyx het volgende:
Is dit toestel simlockvrij?
Als dit zo is bij deze een bod van 350 euro.
Waar is de telefoon eventueel op te halen?
Zoals hierboven in dit topic vermeld heb ik het toestel dus nog niet binnen en wordt er woensdag een andere afspraak met me gemaakt. Zal tegelijkertijd even navragen dat het inderdaad het 16GB model betreft en / of deze simlock vrij is.

Bod staat genoteerd en ik post morgen nieuwe informatie.

Toestel kan tezijnertijd in de buurt van Utrecht afgehaald worden, plaats zal ik doorgeven via een PM als de koop overeen gekomen is :)
// Dawes
pi_91526805
Indien simlock vrij en 16GB, 365 ¤ :).
Puddi
pi_91560460
@Transmittendus:

Heb net contact met Vodafone gehad en er wordt alsnog een nieuwe opgestuurd. Deze ontvang ik aan het einde van de week of uiterlijk maandag.

Het betreft een 16GB telefoon. Enkel waren ze niet helemaal duidelijk omtrent het feit simlockvrij of niet. Het toestel wordt namelijk onafhankelijk van een abonnement gekocht en alleen toestellen i.c.m. met een abonnement zijn Vodafone gelocked.

Is er een mogelijkheid om het te controleren aan de hand van een serienummer / imei nummer?

Voor ¤ 365,- staat hij gereserveerd voor Transmittendus :)
// Dawes
pi_91624376
Weet ik niet, ikzelf heb alleen met een imei nummer zaken gedaan met mijn iphony
Puddi
pi_91732132
Toestel nog niet binnen.. uiterlijke datum was dus maandag.
keep you updated..
// Dawes
pi_91741434
Prima!
Puddi
pi_92102916
Sold
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: