Weet je dat zeker?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, ik had ook liever ergens anders gewoond maar daar hebben ze geen leegstaande disco's.
Nope, ik was te lui om mijn standaard PI te wijzigen in niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat je met je PI suggereert dat jij het al lang weet ofzo
ik wist niet dat het je standaard PI was maar kuuks post in Z&G en heeft een kruimel in dr buik dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, ik was te lui om mijn standaard PI te wijzigen in niks.
Die gebruik ik het meest, dus maar als standaard ingesteld.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wist niet dat het je standaard PI was maar kuuks post in Z&G en heeft een kruimel in dr buik dus
quote:
Ah. Ik kom niet zo vaak in Gouda.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor binnen mijn budget wel ja [ afbeelding ]
quote:
Dank jullie wel lievurts!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gebruik ik het meest, dus maar als standaard ingesteld.![]()
![]()
Gefelici, K en JD!
"quote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Tegan het volgende:
En daarom is de custom standaard PI stom.
Hmmm nee hoor. Je moet er alleen wel even aan denken dat je 'm ff aanpast als je iets heel zieligs post, en je standaard-PI opquote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Tegan het volgende:
En daarom is de custom standaard PI stom.
Daarom zei ik custom.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:01 schreef Q. het volgende:
[..]
" [ afbeelding ] " is ook een standaard PI hoor.
Als het een R&P meet wordt, dan wordt het wel noodzakelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
Krassen is toch helemaal niet nodig in Gouda? Tenminste, als je de juiste wijken bezoekt.
Ik denk dat dat meer was bedoeld in de zin van.. als je hier dood wilt zijn er makkelijker manierenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het een R&P meet wordt, dan wordt het wel noodzakelijk.
WHOAH. En nu?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee hoe ze erachter zijn gekomen, maar op de een of andere manier ben ik automatisch abonnee geworden van het clubblad van de plaatselijke katholieke kerk!
Jaeuh, even uitzoeken of ik niet automatisch ook mee moet doen met de collectes, voor de rest vind ik het allemaal bestquote:
ivm afdracht aan landelijke/interationale organisatie zullen ze behoorlijk dwingend zijn met kerkbalans (contributie) wss, verder zul je niet snel iets horen denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jaeuh, even uitzoeken of ik niet automatisch ook mee moet doen met de collectes, voor de rest vind ik het allemaal best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |