Handig als je kinderen hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef Tegan het volgende:
Ik niet.
@Grrrrrrrr: Hoezo is woensdag fijn?
Nou ja, eigenlijk alleen maar fijn bij een normale werkweek. 2 dagen werken, vrij, 2 dagen werken, vrij.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef Tegan het volgende:
Ik niet.
@Grrrrrrrr: Hoezo is woensdag fijn?
Inderdaad, want hij werkt nietquote:
+1quote:
Jammer dat het het zoveelste voorbeeld is van iets dat half af is en in productie wordt genomen. Het oogt in ieder geval stukken beter dan die geel-oranje-hippie-lay-out.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
Het enige dat ik echt mis is van wie de laatste reactie is. En is zet hem standaard op verkleinen, want alles neemt teveel ruimte in. En sommige knoppen werken niet.
Het werkt blijkbaar wel op de iPhone enzo maar ik mocht de text-only maar gaan gebruiken. Los van dat er dingen niet werken, dat lag aan mijn resolutie. Not.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat het het zoveelste voorbeeld is van iets dat half af is en in productie wordt genomen. Het oogt in ieder geval stukken beter dan die geel-oranje-hippie-lay-out.
Onder Android werkt 't ook, maar niet helemaal foutloos.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef Tegan het volgende:
Het werkt blijkbaar wel op de iPhone enzo maar ik mocht de text-only maar gaan gebruiken. Los van dat er dingen niet werken, dat lag aan mijn resolutie. Not.
Dat zat er straks wel heel even in. Maar was ook vrij snel weer weg.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
Het enige dat ik echt mis is van wie de laatste reactie is.
Yes, het is een optie!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zat er straks wel heel even in. Maar was ook vrij snel weer weg.
Verder werkt'ie prima!
Waarmee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |