Oeh, wat zie ik er schattig uit in m'n geel blauwe pakjequote:Op zondag 16 januari 2011 14:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heel de singles sc:
[ afbeelding ]
Niet iedereen staat erop.
Op zondag?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan gaan we hangen in Utrecht.
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, wat zie ik er schattig uit in m'n geel blauwe pakje
Dat moet ik eigenlijk ook doenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga me even n paar uurtjes op mn tentamen storten
ik zet steeds van die tijden voor mezelfquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zet steeds van die tijden voor mezelfik ga om twee uur beginnen, om drie uur en nu is het half vier
Stroom uitschakelen, telefoon wegdoen en boek openslaan. Is niet moeilijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zet steeds van die tijden voor mezelfik ga om twee uur beginnen, om drie uur en nu is het half vier
moet rapporten schrijvenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Stroom uitschakelen, telefoon wegdoen en boek openslaan. Is niet moeilijk.
Studie/werk-pc/laptop nooit gebruiken voor ontspanning is daar een oplossing voor. Geen favorieten, geen wachtwoorden opslaan, geen messengers.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet rapporten schrijvenop mn laptop.. en ik heb steeds een soort automatische tic dat ik na n tijdje dan ga fokken, facebooken of weetikveel. ook als ik mn laptop opstart heb ik zon riedeltje, aanzetten, mailbox bekijken, drie sites open in tabbladen, msn opstarten. zelfs als ik het allemaal niet nodig heb
dat doe ik dan zonder na te denken
Tsjaa..quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet rapporten schrijvenop mn laptop.. en ik heb steeds een soort automatische tic dat ik na n tijdje dan ga fokken, facebooken of weetikveel. ook als ik mn laptop opstart heb ik zon riedeltje, aanzetten, mailbox bekijken, drie sites open in tabbladen, msn opstarten. zelfs als ik het allemaal niet nodig heb
dat doe ik dan zonder na te denken
Welk gedrag wilde u gaan beinvloeden?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari leest onderschrift van Samzz.
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk gedrag wilde u gaan beinvloeden?
Niks, ik ben leukquote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke gedrag had je dan beinvloedt willen hebben?
Niet nodig is gewoon zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |