Fijne dagquote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef kres het volgende:
Mijn haar is soort van droog, poezels gaan naar buiten en ik ga lekker buitenspelen ...
Kaasquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Watertornado het volgende:
Sow die tosti van net was wel "heftâgh" zeg. Pittige/zoute kaas en dan een halve sjalot eropgepleurd. Woei
Wel melk erbij gedronken. Ik voel me al gelijk beter.
Pics van de lekkere kaasboer!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister gehaald bij een hele lekkere kaasboer.
quote:
Succes met je haarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef kres het volgende:
Mijn haar is soort van droog, poezels gaan naar buiten en ik ga lekker buitenspelen ...
Prakkenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Losse blokjes kaas![]()
Nee, niet vastlijmen
Niet eens een beetjequote:
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.
Daar heb ik toch niks aanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".quote:
Jij hebt issues man.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".
Engerdquote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".
Die van de Milner reclame?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |