quote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou zo graag willen dat de koffie bij Starbucks lekker was, maar eigenlijk is het gewoon warme bruine melk
Ik vond de warme chocolademelk daar wel lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou zo graag willen dat de koffie bij Starbucks lekker was, maar eigenlijk is het gewoon warme bruine melk
De ijskoffie is lekker.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
Psst dat was stiekum de koffiequote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond de warme chocolademelk daar wel lekker
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
Klopt, zoals Suikertaartje al zei, warme bruine melkquote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rare koffie daar, het smaakte echt als warme chocolademelk
zo smaakt het ook bijnaquote:
Hey Koentjequote:
Suikerbeeeeeeeeeebquote:
Ik had maanden geleden aan Flash beloofd nog eens op de koffie te komen jaquote:
Leuk dat je er bentquote:Op zondag 16 januari 2011 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had maanden geleden aan Flash beloofd nog eens op de koffie te komen ja
Ik heb pauze, ik ben aan de schoonmaak, niet zo'n beetje ookquote:
25 maart komt jouw gamequote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
Settlers 7 ziet er wel tof uit... binnenkort maar eens voor gaan zitten.
En naar Fles luisteren we hequote:Op zondag 16 januari 2011 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had maanden geleden aan Flash beloofd nog eens op de koffie te komen ja
Geeft niet, de rest is ook leukquote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En naar Fles luisteren we he
Mja hij is er zelf niet zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |