Opzich wel lekker, maar ik heb liever een friet sate met tv boutjesquote:
Dat is hier zo'n 10km vandaanquote:
Bah, belgische frietquote:Op zondag 16 januari 2011 03:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is hier zo'n 10km vandaan. En de belgen hebben het uitgevonden dus is het friet
.
In belgie is het trouwens wel het lekkerste![]()
.
Dan heb je de echte nog niet gehadquote:
Daarom schaart de rest van Nederland jullie ook onder Belgiëquote:Op zondag 16 januari 2011 03:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is hier zo'n 10km vandaan. En de belgen hebben het uitgevonden dus is het friet
.
In belgie is het trouwens wel het lekkerste![]()
.
Nee, dat is limburgquote:Op zondag 16 januari 2011 03:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom schaart de rest van Nederland jullie ook onder België
Nou ja zegquote:
En Friesland afsteken en naar Engeland toe drukkenquote:
Waar kwam jij vandaan ?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
En Friesland afsteken en naar Engeland toe drukken
Dat verklaard een hoopquote:
leeuwarden lijmen we dan aan Groningen vast.quote:
Gezellig!quote:Op zondag 16 januari 2011 03:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
leeuwarden lijmen we dan aan Groningen vast.
Nee niets daarvanquote:Op zondag 16 januari 2011 03:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
leeuwarden lijmen we dan aan Groningen vast.
Ik weet nog wel een goede combiquote:
Iemand uit muntendam in valkenswaardquote:
Ik vind Groningen een toffe stad.quote:
En Brabant Belgiëquote:Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee niets daarvan, friesland is friesland
.
Belgische meiden praten wel liefquote:Op zondag 16 januari 2011 03:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind Groningen een toffe stad.
[..]
En Brabant België![]()
Och, EU. We kunnen prima zonder Brabant.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Belgische meiden praten wel lief![]()
, maar NL kan niet zonder brabant
, teveel technologie komt hiervandaan
.
Dit noem ik nou selectief quotenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, EU. We kunnen prima zonder Brabant.
Welke technologiequote:Op zondag 16 januari 2011 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Belgische meiden praten wel lief![]()
, maar NL kan niet zonder brabant
, teveel technologie komt hiervandaan
.
Philips, asml en nog een paarquote:
Ik praat geen Belgisch, bij lange na nietquote:Op zondag 16 januari 2011 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit noem ik nou selectief quoten.
Ik hou ook van jou.
Nooit gezegd dat ik dat erg vindquote:Op zondag 16 januari 2011 03:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik praat geen Belgisch, bij lange na nietWaarschijnlijk zal ik voor jou heel erg 'hard' klinken ofzo.
ZEKER !!!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iemand uit muntendam in valkenswaard.
Trustenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, truste allemaal
. En
aan CindieY
.
Valt het zo opquote:
nog al, maar ik begrijp het volkomenquote:
Begint het diva gedrag al? Matig van Caro.quote:\
Venema Ze wilde geen enkele pers te woord staan RT @martinspecken Hoor dat winnares #popprijs weigert reg. media te woord te staan #foei #esns11
about 2 hours ago via web
Net even je samenvatting gelezen, tofquote:Op zondag 16 januari 2011 04:02 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie nog optredens gezien en zo ja, wat viel op?
Je hebt 't natuurlijk niet mee gekregen, maar de gebruikelijke bierdouche werd lullig ontweken met wat paraplu's.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begint het diva gedrag al? Matig van Caro.
GBTTZ was idd wel tof. (van wat ik gezien heb)quote:Op zondag 16 januari 2011 04:02 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie nog optredens gezien en zo ja, wat viel op?
Echt doen!!! Unieke ervaring, imhoquote:Op zondag 16 januari 2011 04:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Net even je samenvatting gelezen, tofIk heb alleen op tv en 3FM wat nummers van optredens mee gepikt, eigenlijk echt weinig dat opviel. De sfeer misschien! Volgend jaar zeker een poging doen tot het bemachtigen van kaartjes.
Geweldig !! Na wat nachtrust even checkenquote:
Man, man man die ga ik nog heel vaak checken. Fantastisch!!!!!! Ik stond ook vlakbij het podium. Mooi man. Volgens mij had ik net het geluid echt hard staan, maar ik hoor atm niet heel veel (ja, zo'n irritante piep). Nu slapen, morgen de rest van de filmpjes checken. Maar echt, Go back to the zoo. TOPPERSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |