We komen morgen even terug op spotifyquote:
Wat is jouw nick daar dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
We komen morgen even terug op spotify, ik snap het niet meer, want het werkt niet
.
markvanderhagenquote:
Volgens CindieY moet je dan social aanzettenquote:
Nee en neequote:Op zondag 16 januari 2011 03:07 schreef DaMook het volgende:
Heb jij toevallig een playlist die cindiey volgt? Dan kan ik je misschien via haar vinden
. Of die jullie beide volgen
.
quote:
Ok dan gaat dat niet werkenquote:
Eigenlijk had dat GBTTZ moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:14 schreef DaMook het volgende:
Popprijs voor Caro Emerald
Wisten jullie dat al
.
Hoezo datquote:Op zondag 16 januari 2011 03:15 schreef DaMook het volgende:
Ik vind jullie overigens wel heel erg 2 handen op een buik klinken.
Ja hequote:Op zondag 16 januari 2011 03:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Eigenlijk had dat GBTTZ moeten zijn.
quote:
quote:
quote:
Mag ik nog een keer spammen, dat ze de 29e hier optreden in Leeuwardenquote:
Van mij welquote:Op zondag 16 januari 2011 03:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mag ik nog een keer spammen, dat ze de 29e hier optreden in Leeuwarden
Zin in worst ? Of liever iets wat niet zo zwaar op de maag ligtquote:
Als het nou eindhoven ofzo wasquote:
Ja had dat dan gezegdquote:
Ik had al lang moeten slapenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:29 schreef justmattie het volgende:
Ik moet eigenlijk zo maar eens gaan slapen, ik begin in te kakken
Hoi Hansquote:Op zondag 16 januari 2011 03:32 schreef -Hans- het volgende:
Terug van Noorderslag. Ben zo dood. Niet normaal meer. Even zitten en bijkomen.
Hoi Hans!quote:Op zondag 16 januari 2011 03:32 schreef -Hans- het volgende:
HANS! Dood maar tevredendood?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:32 schreef -Hans- het volgende:
Ik ook niet, misschien is dat het probleem welquote:
Friet jaquote:
Het is hier geen Onzin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Daaromquote:
Opzich wel lekker, maar ik heb liever een friet sate met tv boutjesquote:
Dat is hier zo'n 10km vandaanquote:
Bah, belgische frietquote:Op zondag 16 januari 2011 03:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is hier zo'n 10km vandaan. En de belgen hebben het uitgevonden dus is het friet
.
In belgie is het trouwens wel het lekkerste![]()
.
Dan heb je de echte nog niet gehadquote:
Daarom schaart de rest van Nederland jullie ook onder Belgiëquote:Op zondag 16 januari 2011 03:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is hier zo'n 10km vandaan. En de belgen hebben het uitgevonden dus is het friet
.
In belgie is het trouwens wel het lekkerste![]()
.
Nee, dat is limburgquote:Op zondag 16 januari 2011 03:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom schaart de rest van Nederland jullie ook onder België
Nou ja zegquote:
En Friesland afsteken en naar Engeland toe drukkenquote:
Waar kwam jij vandaan ?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
En Friesland afsteken en naar Engeland toe drukken
Dat verklaard een hoopquote:
leeuwarden lijmen we dan aan Groningen vast.quote:
Gezellig!quote:Op zondag 16 januari 2011 03:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
leeuwarden lijmen we dan aan Groningen vast.
Nee niets daarvanquote:Op zondag 16 januari 2011 03:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
leeuwarden lijmen we dan aan Groningen vast.
Ik weet nog wel een goede combiquote:
Iemand uit muntendam in valkenswaardquote:
Ik vind Groningen een toffe stad.quote:
En Brabant Belgiëquote:Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee niets daarvan, friesland is friesland
.
Belgische meiden praten wel liefquote:Op zondag 16 januari 2011 03:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind Groningen een toffe stad.
[..]
En Brabant België![]()
Och, EU. We kunnen prima zonder Brabant.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Belgische meiden praten wel lief![]()
, maar NL kan niet zonder brabant
, teveel technologie komt hiervandaan
.
Dit noem ik nou selectief quotenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, EU. We kunnen prima zonder Brabant.
Welke technologiequote:Op zondag 16 januari 2011 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Belgische meiden praten wel lief![]()
, maar NL kan niet zonder brabant
, teveel technologie komt hiervandaan
.
Philips, asml en nog een paarquote:
Ik praat geen Belgisch, bij lange na nietquote:Op zondag 16 januari 2011 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit noem ik nou selectief quoten.
Ik hou ook van jou.
Nooit gezegd dat ik dat erg vindquote:Op zondag 16 januari 2011 03:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik praat geen Belgisch, bij lange na nietWaarschijnlijk zal ik voor jou heel erg 'hard' klinken ofzo.
ZEKER !!!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iemand uit muntendam in valkenswaard.
Trustenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, truste allemaal
. En
aan CindieY
.
Valt het zo opquote:
nog al, maar ik begrijp het volkomenquote:
Begint het diva gedrag al? Matig van Caro.quote:\
Venema Ze wilde geen enkele pers te woord staan RT @martinspecken Hoor dat winnares #popprijs weigert reg. media te woord te staan #foei #esns11
about 2 hours ago via web
Net even je samenvatting gelezen, tofquote:Op zondag 16 januari 2011 04:02 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie nog optredens gezien en zo ja, wat viel op?
Je hebt 't natuurlijk niet mee gekregen, maar de gebruikelijke bierdouche werd lullig ontweken met wat paraplu's.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begint het diva gedrag al? Matig van Caro.
GBTTZ was idd wel tof. (van wat ik gezien heb)quote:Op zondag 16 januari 2011 04:02 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie nog optredens gezien en zo ja, wat viel op?
Echt doen!!! Unieke ervaring, imhoquote:Op zondag 16 januari 2011 04:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Net even je samenvatting gelezen, tofIk heb alleen op tv en 3FM wat nummers van optredens mee gepikt, eigenlijk echt weinig dat opviel. De sfeer misschien! Volgend jaar zeker een poging doen tot het bemachtigen van kaartjes.
Geweldig !! Na wat nachtrust even checkenquote:
Man, man man die ga ik nog heel vaak checken. Fantastisch!!!!!! Ik stond ook vlakbij het podium. Mooi man. Volgens mij had ik net het geluid echt hard staan, maar ik hoor atm niet heel veel (ja, zo'n irritante piep). Nu slapen, morgen de rest van de filmpjes checken. Maar echt, Go back to the zoo. TOPPERSquote:
Dat begint niet, dat is er al.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begint het diva gedrag al? Matig van Caro.
Heb het gekeken, kan me voorstellen dat het live een grote bonk energie is maar man wat komt die zanger me toch iedere keer dat ik hem op tv zie over als een doorgesnoven zak hooi.quote:
3FM de finalisten, 538 de afvallers?quote:3FM
Deze week ontvangt Giel elke dag een finalist van The Voice Of Holland! http://3fm.nu/gGg7uk
3 minutes ago from dlvr.it
De finalisten komen ook bij v Inkel langs bij Qquote:Op zondag 16 januari 2011 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM de finalisten, 538 de afvallers?![]()
Ik vraag me nog steeds af wat het belang daarvan voor de publieken is. En ook gewoon élke ochtendquote:Op zondag 16 januari 2011 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM de finalisten, 538 de afvallers?![]()
En die Ben wint toch welquote:Op zondag 16 januari 2011 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat het belang daarvan voor de publieken is. En ook gewoon élke ochtend![]()
. Alsof er niks anders is.
de muziek is anders best aardig. Nirvana, Smash Mouth, Dazzled Kid.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:33 schreef Pino112 het volgende:
. Ik switch wel tot 12u naar Spofitie NRJ France.
jepquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Plundra!
Zo die Dazzled Kid vind ik ff 10 keer niks trouwens.

elke gek z'n gebrek.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
Tis ain't a lovesong. ik kan er niks aan doen, maar ik vind het een mooi nummer.
en limit to your love vind ik ook gaaf!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Plundra!
Zo die Dazzled Kid vind ik ff 10 keer niks trouwens.
Echt hequote:Op zondag 16 januari 2011 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Die Flirt gast doet me aan Jokertje denken![]()
Ja , alleen dan een verstaanbare versiequote:
ah, je hebt je bed weer verlaten? goedemiddag!quote:
goedeMIDDAG!quote:
Neequote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, je hebt je bed weer verlaten? goedemiddag!
maak me gek! succes met leren alvastquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeeIk wacht even tot ik kan douchen, daarna even studeren voor tentamen van morgen.
Dankje! Zal wel goed komen hoor, het is een tentamen over argumenteren en dat is 1. niet zo moeilijk en 2. heb ik exact dezelfde stof al eens gehad op mijn vorige opleiding en toen een 7 gehaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maak me gek! succes met leren alvast
It's OK!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dankje! Zal wel goed komen hoor, het is een tentamen over argumenteren en dat is 1. niet zo moeilijk en 2. heb ik exact dezelfde stof al eens gehad op mijn vorige opleiding en toen een 7 gehaaldGa er niet teveel tijd en moeite aan besteden.
Zeer geslaagdquote:
Heb ik gemistquote:Op zondag 16 januari 2011 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat begint niet, dat is er al.
Wat een faal.
En die biertweet van Domien ook
Ooh dat had ik ff gemist, heb het net gelezen, klinkt tofquote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef -Hans- het volgende:
oh-oh / cindie![]()
[..]
Zeer geslaagd. Pagina terug heb ik het e.e.a. erover geschreven. Zometeen even wat beelden checken en reacties teruglezen en ik hoop dat er al wat recensies online staan. Even nagenieten
. Wat een weer trouwens! Misschien zometeen even een stukje wandelen/fietsen. Zon
.
Volgend jaar er ook bij ?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ff gemist, heb het net gelezen, klinkt tof![]()
mmm, als ik kaartjes kan krijgen wil ik misschien nog wel gaan....desnoods de nacht doorhalen in een kroegje ofzo....dit jaar kwam gewoon heel onhandig uit...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah gezellig! Cindie misschien ook. Nu Rock nog even overhalen![]()
Kan ik me goed voorstellen. Je zit midden in een verhuizingquote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, als ik kaartjes kan krijgen wil ik misschien nog wel gaan....desnoods de nacht doorhalen in een kroegje ofzo....dit jaar kwam gewoon heel onhandig uit...
ehm...nee.....maar mijn pc doet het. mijn tv en blu-ray ga ik zo proberen aan te sluiten en de rest komt vanzelf wel...of niet. ik maak me er niet zo druk om en t maakt me ook niet zoveel uit dat er overal dozen staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Je zit midden in een verhuizing. Alles inmiddels een beetje uitgepakt en ingericht?
Okay man. Alles op zijn tijdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...nee.....maar mijn pc doet het. mijn tv en blu-ray ga ik zo proberen aan te sluiten en de rest komt vanzelf wel...of niet. ik maak me er niet zo druk om en t maakt me ook niet zoveel uit dat er overal dozen staan.
jaaa, maar ik hoor em nooit op 3 wel op1..quote:
Da was omdat t anders tocht, omdat de deur in de keuken open staatquote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef henkde_j het volgende:
Ah net gemist. Wat zei ze over dat Chinese luikje?
http://twitpic.com/3p3cxrquote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef -Hans- het volgende:
Recensie Only Seven Left: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44373501 Echt, lachen!![]()
. Prachtig.
Haha inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitpic.com/3p3cxr
Check al die fanboyreacties![]()
Wehehehquote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef -Hans- het volgende:
Recensie Only Seven Left: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44373501 Echt, lachen!![]()
. Prachtig.
In zo'n geval zijn streams wel handigquote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef -Hans- het volgende:
Lola Kite ! Leuke single. Heb gisteren een poging ondernomen om het te zien, maar na een kwartier wachten was ik nog geen meter verder.. Ben maar afgehaakt omdat ik Tim Knol en een stukje van de popprijs wilde zien. Jammer. Ik vind het wel een beetje klinken als Customs.
Via de Noorderslag site? Erg OK dat ze zo'n service aanbieden via de site. Ik ga zo maar even de ned 3 uitzending bekijken. Eens zien of ik mezelf nog ziequote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
In zo'n geval zijn streams wel handigIk heb een groot deel van Lola Kite gezien, vond het erg leuk klinken. Tim Knol heb ik via stream ook helemaal gevolgd, was ook erg goed
Ik heb heel erg zin om die gast eens aan te spreken of die verder geen leven heeft naast het turen naar de 3FM camquote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef Pino112 het volgende:
En je kan zo op de Twitter van oa Twitwouter kijken om te zien wat er gebeurd is...
lolquote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef Pino112 het volgende:
En je kan zo op de Twitter van oa Twitwouter kijken om te zien wat er gebeurd is...
Studeert journalistiek, dacht ik. Never mind, dat is een andere 3FMtwitterfreakquote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb heel erg zin om die gast eens aan te spreken of die verder geen leven heeft naast het turen naar de 3FM cam
Een jochie van 15?quote:
Tis zondag, niet zo snel quotenquote:
Donequote:Op zondag 16 januari 2011 15:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis zondag, niet zo snel quotenMaar goed, vraag 't em eens!
Ja heel veel zalen werden aangeboden op stream, goed geluid vaak ook nog!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Via de Noorderslag site? Erg OK dat ze zo'n service aanbieden via de site. Ik ga zo maar even de ned 3 uitzending bekijken. Eens zien of ik mezelf nog zie.
Goed antwoordquote:Op zondag 16 januari 2011 15:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Done![]()
@TwitWouter Heb jij verder nog een leven naast het 24/7 kijken naar de 3FM cam?
Nou echtquote:
24/7 naar de cam kijken en een leven hebben. Ik hou 't er maar op dat ie nog jong is, want begrijpend lezen is schijnbaar niet zijn sterkste punt.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou echtHij antwoordt dus met Ja zeker
quote:Edwin Evers
Komende week @EversStaatOp538 iedere dag een finalist van #tvoh en je maakt kans om bij de Finaleshow te zijn! @Radio538 = 102FM
less than 1 minute ago from TweetDeck
Giel doet dus precies hetzelfdequote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
24/7 naar de cam kijken en een leven hebben. Ik hou 't er maar op dat ie nog jong is, want begrijpend lezen is schijnbaar niet zijn sterkste punt.
Hij geeft toe.quote:Wouter
@PatrickWobben Wel heel vaak ja.. Maar ik ben ook een 3FM fan ;-)
less than 1 minute ago in reply to PatrickWobben from TweetDeck
Ga me niet vertellen dat Giel kaartjes weggeeft voor de finale van TVOH...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel doet dus precies hetzelfdewaarin ik het met Evers meer dan normaal vind RTL en 538 horen bij elkaar dus
Dat hoop ik niet nee dat mag niet eens als publieke zenderquote:Op zondag 16 januari 2011 16:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat Giel kaartjes weggeeft voor de finale van TVOH...
Dat ook, ja. Ik snap al die prijzen van andere radiozenders ook niet, wat heeft dat nog met muziek te maken? Sky Radio gaf laatst een goudstaaf wegquote:Op zondag 16 januari 2011 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee dat mag niet eens als publieke zender
Wat mag niet? Kaartjes weggeven?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee dat mag niet eens als publieke zender
Voor een tv programma van een commerciële tv zender niet nee.quote:
Maar Lowlands enzo dan? Zijn toch ook commerciele festivals?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor een tv programma van een commerciële tv zender niet nee.
't Gaat er om dat het een commerciële zender is, de tegenhanger van de publieke zenders. Daarnaast hebben 3FM en 3voor12 natuurlijk een aardig aandeel in een deel van de festivals met een eigen podium enzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Lowlands enzo dan? Zijn toch ook commerciele festivals?
Tja hoe dat zit zou ik ook niet weten, ik weet sinds gister dat ze van het lokale popfestival hier ook kaarten gaan weggeven en dat Miss Montreal daar voor de 3e keer achter elkaar komt optredenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
kaarten weggeven voor festivals vind ik eerlijk gezegd logisch. zeker als de muziek raakvlakken heeft met wat er op 3FM gedraaid wordt.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kaarten weggeven voor festivals vind ik eerlijk gezegd logisch. zeker als de muziek raakvlakken heeft met wat er op 3FM gedraaid wordt.
Kaarten voor de finale van TVOH of Popstars of Idols ofzo weggeven vind ik not done. Dat zijn programma's van commerciële omroepen en laten die lekker kaartjes voor hun eigen shows weggeven!
Ik vind de hele week overdreven veel aandacht besteden aan een programma van de commerciëlen al belachelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kaarten weggeven voor festivals vind ik eerlijk gezegd logisch. zeker als de muziek raakvlakken heeft met wat er op 3FM gedraaid wordt.
Kaarten voor de finale van TVOH of Popstars of Idols ofzo weggeven vind ik not done. Dat zijn programma's van commerciële omroepen en laten die lekker kaartjes voor hun eigen shows weggeven!
en daar heb je eigenlijk ook al een punt....hoewel ik er zelf nooit zoveel van meekrijg gelukkigquote:Op zondag 16 januari 2011 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de hele week overdreven veel aandacht besteden aan een programma van de commerciëlen al belachelijk.
Gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja heel veel zalen werden aangeboden op stream, goed geluid vaak ook nog!
kaarten voor die programma's MOETEN ze ook wel weggeven, wie wil daar nou zitten en er voor betalen????quote:Op zondag 16 januari 2011 16:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij alle fans tegelijkertijd op de koffie wil hebben...quote:Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef gateway het volgende:
[..]
kaarten voor die programma's MOETEN ze ook wel weggeven, wie wil daar nou zitten en er voor betalen????
Och, zo heel erg ver lopen is het ook niet meer tegenwoordig.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef CindieY het volgende:
Knap dat ie de tijd ook mooi vol weet te lullen
Nou, 't zal al met al een paar minuten duren en niet iedereen kan een paar minuten lullen tegen 'niemand' (tuurlijk zijn er luisteraars, maar die ziet ie niet).quote:Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo heel erg ver lopen is het ook niet meer tegenwoordig.
In feedback hebben meerdere mensen er last van blijkt een BUG te zijn en duurt wel even tijdje dat die weer klaar is.quote:
Wat voor bug dan? Hier lijkt alles ook gewoon soepel te lopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:43 schreef themauster het volgende:
[..]
In feedback hebben meerdere mensen er last van blijkt een BUG te zijn en duurt wel even tijdje dat die weer klaar is.
TS is blauw oa.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat voor bug dan? Hier lijkt alles ook gewoon soepel te lopen.
Ik lees net even de topics door inderdaad. Hier eigenlijk alles normaalquote:
Handigerdquote:Op zondag 16 januari 2011 17:45 schreef justmattie het volgende:
Kutzooi. Net m'n kamer schoongemaakt, aan de antenne van de radio gezeten en nu stoort 3FM
dit dusquote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef CindieY het volgende:
Pardon, The White Lies waren in Zwolle?Waarom wist ik dat niet?
Suffe zondag is ditquote:Op zondag 16 januari 2011 17:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lees net even de topics door inderdaad. Hier eigenlijk alles normaal
[..]
Handigerd
Gelijk even kijken en inderdaadquote:
waarom liep hij nou de studio uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Sirolf het volgende:
Bart belt zichzelf en loopt de studio uit!
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef Pino112 het volgende:
Ik zeg niksquote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb heel erg zin om die gast eens aan te spreken of die verder geen leven heeft naast het turen naar de 3FM cam
Wel tof dat ie überhaupt antwoordtquote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een @reply van Giel. Wie wil me aanraken?
Hans wil dat vast welquote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een @reply van Giel. Wie wil me aanraken?
Wat had je gevraagd dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. M'n vraag is op zich ook niet raar, lijkt me?
Nope.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. M'n vraag is op zich ook niet raar, lijkt me?
quote:
toch een stukken beter dan die coverquote:
Stoer.quote:Moke, Partysquad, Waylon en Opposites Ambassadeurs van de Vrijheid
Het Nationaal Comité voor 4 en 5 mei heeft weer geweldige ambassadeurs weten te regelen. Moke, Waylon, Partysquad en de Opposites vliegen op 5 mei het hele land door.
Het Nationaal Comité 4 en 5 mei wijst elk jaar Ambassadeurs voor de Vrijheid aan. Deze ambassadeurs benadrukken op nationale bevrijdingsdag het belang van de vrijheid wereldwijd op de vele bevrijdingsfestivals die er door het hele land op die dag gevierd worden.
Ambassadeurs van de Vrijheid
Ook dit jaar mag het comité zich in de handjes knijpen met de ambassadeurs. Waylon, Moke, de Opposties en de Partusquad zijn de ambassadeurs van 2011. Per helikopter zullen de ambassadeurs zoveel mogelijk festivals aandoen.
daar hoorde ik annemieke gisteren ook al over.quote:
En Moke komt naar Leeuwardenquote:
Hoe weet je dat? Ik ben benieuwd wat er naar Zwolle komtquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik ben benieuwd wat er naar Zwolle komt
Thanks. Moke al eens gezien, nog maar even de afweging maken of 't de moeite waard is om het nog eens te zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]En ze komen ook bij jullie langs
moketheband moke
Op 5 mei is Moke helicopteract! Als Ambassadeurs van de Vrijheid zullen we optreden in Assen, Groningen, Leeuwarden en Zwolle.
Katzenjammer.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik ben benieuwd wat er naar Zwolle komt
Had 't gezien. Ook al de tweede keer. Nu maar wel eens checken.quote:
ah, hoeven ze iig niet het hele land door te vliegen. ligt lekker bij elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]En ze komen ook bij jullie langs
moketheband moke
Op 5 mei is Moke helicopteract! Als Ambassadeurs van de Vrijheid zullen we optreden in Assen, Groningen, Leeuwarden en Zwolle.
Kende ze niet, maar A Bar in Amsterdam klinkt wel goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had 't gezien. Ook al de tweede keer. Nu maar wel eens checken.
Volgens mij is er verder nog vrij weinig bekend wat er in Leeuwarden speeltquote:Op zondag 16 januari 2011 20:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thanks. Moke al eens gezien, nog maar even de afweging maken of 't de moeite waard is om het nog eens te zien.
Och, tis nog maar januari hè. Mei duurt helaas nog wel evenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij is er verder nog vrij weinig bekend wat er in Leeuwarden speelt
Hm, ik heb 't eigenlijk een beetje gemist gisteren.quote:BFO_5mei BFO
Schradinova klinkt goed! Nu te zien op #esns11 op 5 mei in Zwolle!
hier een stukjequote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik heb 't eigenlijk een beetje gemist gisteren.
Eerst nog genoeg andere leuke dingenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, tis nog maar januari hè. Mei duurt helaas nog wel even
ik kan me eigenlijk nie herinneren ooit echt voorgelicht te zijn. iig niet door mn ouders maar eerder door de biologieles en door boeken in de bibliotheek.quote:
Bijna niet, op school 1 les gehad. Maar verder zelf veel ontdektquote:
Waarom tik jij dit nou net iets eerderquote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nauwelijks. 't Meeste gewoon zelf ontdekken etc.
In een vrouw plassen, o mijn godquote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
ik een keer op school in groep6, maar die voorlichting was zo kut dat ik een paar jaar gedacht heb dat je in een vrouw moest plassen.
Omdat ik sneller ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom tik jij dit nou net iets eerder![]()
een soort van internal golden showerquote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
ik een keer op school in groep6, maar die voorlichting was zo kut dat ik een paar jaar gedacht heb dat je in een vrouw moest plassen.
ik wist toen niet beter. er werd alleen vertelt dat een piemel in de vrouw ging en dat dan de vrouw zwanger is.quote:
Echt hoor, dit hele gespreksonderwerp, mental imagesquote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik wist toen niet beter. er werd alleen vertelt dat een piemel in de vrouw ging en dat dan de vrouw zwanger is.
ik ben soms zo blij dat ik niet visueel ingesteld benquote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hoor, dit hele gespreksonderwerp, mental images. Had 't daarnet ook al met dat vrouwencondoom als boterhamzakje-verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |