Hij is zelf afgehaakt volgens de krant. Nu denk ik wel dat dat onder enige druk gebeurt is, maar er staat niet dat hij afgevoerd is.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
De PVV Noord-Holland heeft nummer 2 van de kandidatenlijst voor de PS afgevoerd omdat ie moslima's aan het werk hielp in de zorg
bron
De nieuwe NSB begint nu wel haar ware aard te tonen.
Precies!!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je roept het wat vaak, wat in de overtreffende trap, maar ik ga een eind met je mee.Er zit een hoop tuig in de gelederen van de PVV, maar niet alleen maar, bij lange na niet.
Ik heb een stilzwijgende afspraak met Remlof dat hij die van mij overneemtquote:
O ja, het is nu 301quote:Op zondag 16 januari 2011 02:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een stilzwijgende afspraak met Remlof dat hij die van mij overneemt
Maar hij had deze keer ook echt de laatste volgens mij. Bij de nieuwe layout gaat de nummering tot 301. 300 postings na de eerste maakt dat getal.
Dat klopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een stilzwijgende afspraak met Remlof dat hij die van mij overneemt
Maar hij had deze keer ook echt de laatste volgens mij. Bij de nieuwe layout gaat de nummering tot 301. 300 postings na de eerste maakt dat getal.
Dat hij z'n moeder verkoopt moet hij zelf maar weten, zijn familieaangelegenheden, maar dat hij enige macht over ons heeft is hemeltergendquote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef Coos het volgende:
En Verhagen die z'n ouwe moer nog zou verkopen voor een beetje macht.
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:07 schreef remlof het volgende:
Ow ik zie nu pas dat die goeie PVVer De Bruin heet
Waarbij ik mij afvraag waarom Danny het aantal replies niet op 299 zet. 300 is toch een mooi rond getal en beter dan 301.quote:
Goed dat je dat effe post want dat wisten we nog niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
Blij dat ie zelf eindelijk toegeeft dat Henk en Ingrid niet tot de intelligentsia behoren
Hij gebruikt ze gewoon.
Ja maar kom op Remlof, dat doen al die sjappies daar, ongeacht de partij. Daar reken ik hem niet meer op af dan de rest.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
Toen De Bruin PVV-leider Geert Wilders en lijsttrekker in Noord-Holland Hero Brinkman informeerde van zijn werk, zou Wilders het een 'lumineus idee' genoemd hebben. "Maar hoe vertel ik het mijn achterban?"
bron
Blij dat ie zelf eindelijk toegeeft dat Henk en Ingrid niet tot de intelligentsia behoren
Hij gebruikt ze gewoon.
Boeien. Als je maar weet wat de lapo isquote:Op zondag 16 januari 2011 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarbij ik mij afvraag waarom Danny het aantal replies niet op 299 zet. 300 is toch een mooi rond getal en beter dan 301.
Ik hou niet van een orgie met een oneven getal, dan zit er eentje een beetje te rukken, da's niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Boeien. Als je maar weet wat de lapo is
Ik wel, want Wilders spiegelt de Henk en Ingrids voor dat hij hun problemen gaat oplossen, maar dat doet ie niet. Sterker nog, hij wil de problemen alleen maar verergeren, zie die actie in Noord Holland.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja maar kom op Remlof, dat doen al die sjappies daar, ongeacht de partij. Daar reken ik hem niet meer op af dan de rest.
Ik vraag mij nu af hoeveel 301 posts ik wel niet gelezen heb sinds ik weer post.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarbij ik mij afvraag waarom Danny het aantal replies niet op 299 zet. 300 is toch een mooi rond getal en beter dan 301.
Doelbewust denk ik ook niet, maar wel vanuit een nogal dommige visie. Afijn, dat vind ik dan hè, zij vinden vast van nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
Andere politici lossen over het algemeen ook geen problemen op maar ze verergeren ze in ieder geval niet doelbewust zoals Wilders doet. En hij moet wel, want tevreden burgers stemmen geen PVV, alleen boze burgers
Je weet het niet, je weet het niet. Het blijft gissenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Coos het volgende:
Misschien zaten er bij al die gemiste 301's wel leerzame, leuke of anderzins interessante posts bij.![]()
Alhoewel........
Ik denk serieus dat Wilders de tweespalt in de samenleving alleen maar wil vergroten, omdat die onvrede hem alleen maar stemmen op lijkt te leveren.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doelbewust denk ik ook niet, maar wel vanuit een nogal dommige visie. Afijn, dat vind ik dan hè, zij vinden vast van niet
De gemiddelde PVVer is dom en kijkt niet verder dan zijn neus lang is.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Wilders de tweespalt in de samenleving alleen maar wil vergroten, omdat die onvrede hem alleen maar stemmen op lijkt te leveren.
Soms vraag ik me echt af hoe dom de gemiddelde PVV-stemmer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |