Heul nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef kres het volgende:
[..]
Pssst.. Het was een "geheime" concert..
quote:
Henk Westbroek gooide het vanmiddag al op twitterquote:
Ik weet niet wanneer maar ik ga dit jaar nog naar Croatie... Ik kan je in mijn koffer meesmokkelen ..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is inmiddels wel heel lang geleden, maar zou er graag weer eens heen gaan.
Ach, huis kan gewoon de verkoop in... zit gelukkig in de groep huizeneigenaren die het minst hebben te lijden onder de "crisis".quote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt een koopwoning? Dat maakt het wat lastiger, maar als dat ook het enige is...
Ik heb als lastigste m'n auto, maar die kan ik ook schorsen of meenemen en daar verkopen of in blijven rijden. Verder houdt niks me hier, mn ouders zien er zelfs een mooi gratis vakantie adres in
Dat bedoelde ik met 'geheim', geen officiele aankondigingen ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 02:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Henk Westbroek gooide het vanmiddag al op twitter
Ik ben nog altijd Twitterloosquote:Op zondag 16 januari 2011 02:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer maar ik ga dit jaar nog naar Croatie... Ik kan je in mijn koffer meesmokkelen ..
Ze hebben het iets te geheim gehouden ..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Viel ook nog mee wat drukte betreft.
Het mag nu al.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hoelang moet ik hier rondhangen voordat ik mensen op msn mag toevoegen dan?
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zei iemand van fok die altijd z'n msn aan liet
Nu nog eens lezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 iemand online, de rest zijn allemaal online mensjes, maar niet alleen van FOK!. En die ene die online is, is er dan ook nog zo een die gewoon altijd zijn MSN aan laat.
En dat was heul niet erg, leuk om voor de verandering eens gewoon 3 meter van Guus en de band af te staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:08 schreef kres het volgende:
[..]
Ze hebben het iets te geheim gehouden ..
Gewoon gele envelopjes rondsturen en vragen!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hoelang moet ik hier rondhangen voordat ik mensen op msn mag toevoegen dan?
En gisteravond bij de wildeman in eindhovenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
BURN!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat hij twitterloos is
Ik ook ...quote:
ja, daar moet je dus wel zelf actief om gaan vragen he.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
woehoe, nou kom maar op met die adressen om te spammen dan
Ik ben er zelf ook blij om, stomme Hype'squote:Op zondag 16 januari 2011 02:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat hij twitterloos is
Ik wil geen mensen met schoenmaat 42 in mijn msnquote:Op zondag 16 januari 2011 02:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
woehoe, nou kom maar op met die adressen om te spammen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |