quote:The Soup Nazi is een van mijn favorieten
Op donderdag 06 juni 2002 23:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kramer is ZWAAR heersend! Ik vind die aflevering met die kip-restaurant het leukst.Met dat rode neon licht en dat Kramer Jerry wordt en Jerry Kramer wordt(kwa gedrag dan)
.
No soup for you!
Friends is ook wel leuk, maar mist iets...
quote:Kramer!!!
Op vrijdag 07 juni 2002 14:51 schreef Skull-splitter het volgende:Friends is ook wel leuk, maar mist iets...
quote:Ach, daar hebben ze Matt LeBlanc voor aangeschaft heb ik vaak de indruk, maar een volwassen atitude is het wel jah
Op vrijdag 07 juni 2002 14:52 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Kramer!!!
Seinfeld is echt geweldig, al vind ik de latere seizoenen vaak leuker dan de eerste.
-[edit]- GVD! nou klik ik per ongeluk op Friends toen ik ging stemmen
quote:in principe is alles aan seinfeld leuk. Kramer Jerry maar ook george (hoewel licht tenenkrommend soms).
Op donderdag 06 juni 2002 23:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kramer is ZWAAR heersend! Ik vind die aflevering met die kip-restaurant het leukst.Met dat rode neon licht en dat Kramer Jerry wordt en Jerry Kramer wordt(kwa gedrag dan)
.
De achterstevoren aflevering is trouwens ook ontzettend gaaf, met als laatste de verhuizing van Jerry naast Kramer en de kennismaking tussen die twee
...
Die hele aflevering rulet (je zou bijna zeggen, memento is er niets bij, maar dat gaat weer te ver
).
Friends is trouwens ook leuk
. Vooral seizoen 3 (volgens mij) vind ik erg erg leuk. De aflevering waarin Chandler een nieuwe huisgenoot krijgt in ieder geval. Die rulet echt zoooooooooooooo hard
.
Toch is Seinfeld veel en veel cooler.. en als dat nou op DVD uitgebracht zou zijn.... dan had ik daar nu mooie rips van kunnen hebben
quote:Met Eddy(Speelt in Saving Private Ryan) ,is idd leuk vooral al is ie aan het flippen.....whahahahahha
Op zaterdag 15 juni 2002 01:28 schreef JvS het volgende:in principe is alles aan seinfeld leuk. Kramer Jerry maar ook george (hoewel licht tenenkrommend soms).
De achterstevoren aflevering is trouwens ook ontzettend gaaf, met als laatste de verhuizing van Jerry naast Kramer en de kennismaking tussen die twee
...
Die hele aflevering rulet (je zou bijna zeggen, memento is er niets bij, maar dat gaat weer te ver
).
Friends is trouwens ook leuk
. Vooral seizoen 3 (volgens mij) vind ik erg erg leuk. De aflevering waarin Chandler een nieuwe huisgenoot krijgt in ieder geval. Die rulet echt zoooooooooooooo hard
.
Toch is Seinfeld veel en veel cooler.. en als dat nou op DVD uitgebracht zou zijn.... dan had ik daar nu mooie rips van kunnen hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |