Kan wel, maar via een kvm switch.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef snowpeople het volgende:
ik heb een laptop.... het beeldscherm is te klein dus ik wil alles kunnen zien op mijn 24 inch..alleen heb ik er geen goed kabeltje voor. dus hoe moet het dan via je IP?
Dan moet je zorgen dat ze dat niet kunnen installeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef snowpeople het volgende:
ook kan ik daarmee de computers van mijn kinderen in de gaten houden. ze zijn pas 8 jaar en mogen van mij geen schietspellen spelen
google eens op parental controlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef snowpeople het volgende:
ook kan ik daarmee de computers van mijn kinderen in de gaten houden. ze zijn pas 8 jaar en mogen van mij geen schietspellen spelen
en schietspellen zijn erg omdat?.....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef snowpeople het volgende:
je kan niet via een .bat file ervoor zorgen dat hij verbinding maakt met een andere computer?
en schietspellen staan ook op internet..
goed kabeltje kopen dan, een remote iets werkt (relatief) veel te traag om standaard mee te moeten werkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef snowpeople het volgende:
ik heb een laptop.... het beeldscherm is te klein dus ik wil alles kunnen zien op mijn 24 inch..alleen heb ik er geen goed kabeltje voor. dus hoe moet het dan via je IP?
zie ook wat misan & netsplitter zeiden..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef snowpeople het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef snowpeople het volgende:
je kan niet via een .bat file ervoor zorgen dat hij verbinding maakt met een andere computer?
en schietspellen staan ook op internet..
Ze zijn fok!king 8! Als je wil zien wat zij zien dan MOET JE ER NAAST GAAN ZITTEN!quote:Nee.
Als je wil zien wat zij zien moet je googlen op vga splitter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |