Nee helaas, alleen de chili versie.....quote:
Goed antwoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef PopcornMonster het volgende:
Station Amersfoort heeft een grote Chinese toko waar heel veel sauzen verkocht worden, maar ik weet niet precies welke.
Ha!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef minilot het volgende:
Ik zoek ook altijd naar deze flessen in toko's!Helaas tot nu toe zonder enig geluk.
Ik heb een aantal van deze smaken (knoflook, citroengras en gember) wél geproefd - ze zijn namelijk in Duitsland vrij gemakkelijk verkrijgbaar. En zeeeeeeeeeeer lekker!
Ik weet niet hoe dicht TS bij de Duitse grens woont, maar oostwaarts rijden en een Duitse toko zoeken, daarmee moet het wel lukken.
Edit: Kijk, deze Duitse webshop verzendt ook naar Nederland:
http://www.gourmondo.de
Hier hebben ze de versie mit Zitronengras, mit Ingwer en extra scharf (zie volgende post).
Dit moet de galanga zijn:quote:Op zondag 16 januari 2011 12:51 schreef minilot het volgende:
Geen dank! Ik hoop dat dat online bestellen een beetje voorspoedig zal gaan. Met een beetje googelen kom je overigens nog veel meer Duitse webshops tegen die de flesjes verkopen. Ik heb tot nu toe alleen die met galanga (laos) nog nergens gezien..
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef RobinOok het volgende:
Verder vind ik het superirritant, van die mensen die vragen zeggen "waar is dit of dat te koop" "gratis af te halen" zonder erbij te vertellen waar ze wonen.![]()
Hmm. Ik ben eigenlijk wel benieuwd en wij komen zondag toch langs Rotterdam... Ben je dan thuis?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |