Wat is er dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik eerder had geweten wat er vanavond in stiairway zou zijn was ik er heen gegaan
Die zingt altijd zo heerlijk mee in de autoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]Pooooooooooooooooouuuur your misery down on me
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik eerder had geweten wat er vanavond in stiairway zou zijn was ik er heen gegaan
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Weten we wel zeker dat dat kind van jou geen reageerbuisje is?
net op tijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
voor joejoe, omdat ie stiekem best lief is
quote:
no please, don't shoot mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
I'm a mietje baby
So why don't you kill me.
Yup, sowieso een leuke band om te luisteren. En Shirley Manson is aangenaam om naar te kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
Die zingt altijd zo heerlijk mee in de auto
ow noes! she's on to me!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, jij kunt meer hebben dan je laat blijken, bikkeltje
Soy un perdedorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
I'm a mietje baby
So why don't you kill me.
quote:
Wat is er dan?quote:
The Monkey Sandwich Bandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een mietje, maak een TT over mezelf #faalquote:
Uhuh, you are exposed my dearquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, sowieso een leuke band om te luisteren. En Shirley Manson is aangenaam om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |