ja, Cafe het Vinkje in Rotterdam.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat de kroeg van DJ Provox zijn ouders?
Duidelijk doorgestoken kaartquote:Op zondag 16 januari 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
Fer op 3
[..]
fer op 3 en die pamela op 1, nummer 2 ben ik alweer vergeten.
Dat denk ik ook want Pamela zit in het artiestenteam van Provox entertainmentquote:
Hey daar,quote:Op maandag 17 januari 2011 00:21 schreef Yolanda67 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want Pamela zit in het artiestenteam van Provox entertainment
Vondt Fer ook de beste........
ps lees altijd mee maar post normaal nooit...........
nee Houtvester deed dat ook maar in opdracht zo zie je maar weer......quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Al met al een leuke en gezellige avond op stream en chat, aleen sneu dat één van de aanwezige mods het blijkbaar nodig vond om mensen voice op de chat te ontnemen en dat niet voor de eerste keer..
Ik dacht dat met het verdwijnen van Houtvester het blauwe getroll wel afgelopen zou zijn daar, maar kennelijk niet dus..
Loop niet zo slap te lullen, je hebt niks in opdracht gedaan sukkel, je bent daar geen MOD meer omdat Peter dat beslist heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Houtvester het volgende:
[..]
nee Houtvester deed dat ook maar in opdracht zo zie je maar weer......
![]()
En toen het uit de hand ging lopen en in de gaten ,moest Houtvester maar weg en die kreeg de schuld van alles.....
Fijne lui toch die Jan en Oeps......
Schop in zijn lende en daaaaaaaaag........
is goed Pietjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoi, het is hier geen chat-feedback-topic. Mod-discussies mogen per PM, chat of postduif.
Ik zat me eigenlijk ook net af te vragen of al deze opa, tonja en peter meuk van steeds hetzelfde groepje chatters niet gewoon als pauze programma weer terzijde kan worden geschoven als de echte RLS begint.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd voor een échte RLS.. alhoewel er sterke twijfel zal blijven of dat hier wel zal gaan leven met zoveel Egotrippertjes vechtend om bestaansrecht, dat de échte Real Life Soap ooit nog een kans zal krijgen...
Je zegt het.. en ik zeg nó chance, de heersende Eigendunkers overschaduwen duidelijk het Topic...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat me eigenlijk ook net af te vragen of al deze opa, tonja en peter meuk van steeds hetzelfde groepje chatters niet gewoon als pauze programma weer terzijde kan worden geschoven als de echte RLS begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |