Met platjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Van voor naar achter, van links naar rechts!
Niggazzzz...JWZ tog!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met platjes![]()
Die ene zit steeds aan zijn kruis te krabben
Hier mis je inderdaad niet zoveel aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Ik zit nog te dubben: zo naar Ik Vertrek kijken of maar gewoon verstandig naar bed. Want dit vind ik niet onderhoudend genoeg om wakker te kunnen blijven.
En ik dacht dat die tien minuten pauze nu ook wel om zouden zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier mis je inderdaad niet zoveel aan
Dat probleem had is dus ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor een meisjesstem, maar zie er geen
Ik heb geen pauze op mijn streamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik dacht dat die tien minuten pauze nu ook wel om zouden zijn
Dus of het was een jongetje met een meisjesstem of een meisje met een jongetjesfiguurquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, Andre met zijn kutnummer voor de bezopene... iets met zwaar geschapen,,
[ link | afbeelding ]
Ik heb het geluid uit en zit te fokkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Disana het volgende:
Oké, ik geef me gewonnen: ik heb de stream uitgezet. Veel plezier voor degenen die het nog volhouden![]()
Ik hou dit niet lang meer volquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Disana het volgende:
Oké, ik geef me gewonnen: ik heb de stream uitgezet. Veel plezier voor degenen die het nog volhouden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |