Neem van mij aan: IRL is ie leuker.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Roel van Velzen zo'n knuffelbeertje![]()
.
Het was ook positief bedoeld hoor. Hij is schattig!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Neem van mij aan: IRL is ie leuker.
Ik heb bij dezelfde studentenvereniging gezetenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was ook positief bedoeld hoor. Hij is schattig!.
Nou zeg!quote:
Ga van de week wel met de studieadviseur praten, die zal dit vast vaker mee hebben gemaakt.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Balen zeg, ewelina. Eens met de prof gaan praten en vragen wat de mogelijkheden zijn tot bijvoorbeeld een mondelinge herkansing ofzo?
PM.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Ewelina, hoe vaak heb je dit tentamen nu opnieuw gedaan? En heb je enig idee hoe het kan dat je het niet haalt? Leer je niet goed genoeg? leer je de verkeerde onderdelen? etc.
Dat zeker. Ik hoop dat er nog een andere oplossing is dan volgend jaar opnieuw.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ga van de week wel met de studieadviseur praten, die zal dit vast vaker mee hebben gemaakt.
Wat een lekkere lunch zeg! En het wandelen heeft je goed gedaan, te zien aan het hartje erachter?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
Uiteindelijk daglijstje
o. Amerikaanse instanthavermout (met toegevoegde suikers dus)
t. kandijkoekje
l. preisoep met uitgebakken gerookte ham + gestoomd rozemarijnaardappeltjes en gestoomde worteltjes + vis met een korstje uit de oven + tiramisu
s. uurtje wandelen![]()
t. bordje preisoep
d. salade van kleine krop sla, half ei, halve tomaat, halve avocado, stuk komkommer, light mayo en peper + 3 crackers met avocado en tomaat en mayo.
s. misschien pinda's en i.i.g. een calvados oid.
Anderhalf uur hardgelopenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik hoop dat er nog een andere oplossing is dan volgend jaar opnieuw.
Lijstje:
S: hardlopen en wandelen door het vondelpark (1,5 uur) en toen kreeg ik honger...
O/L: bak havermout
T: boterham pindakaas
T: pindapepsels
D: volkoren penne met pancetta, prei, kastanjechampignons en een beetje crčme fraîche + rucola met olijfolie en parmezaanse kaas
T: bakje yoghurt
Anna en ik zijn hetzelfde.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Anderhalf uur hardgelopen? Hoeveel km heb je wel niet gedaan? ben je sigme 2 geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |