quote:Op zondag 16 januari 2011 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed, dat het andere boek interessanter is dan het boek dat je gekocht hebt?.
Waarom ga je niet in de UB zitten?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:55 schreef Ewelina het volgende:
En alsjeblieft, niet gaan boren als ik moet leren![]()
![]()
Omdat ik een schurfthekel aan de UB heb.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in de UB zitten?
Die zijn niet open op zondagquote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ok dan moet je niet klagen of naar OMHP/PCH/BH etc!
Ik ben heel benieuwd!! Wat heerlijk zeg, helemaal je eigen huisje, en je mag ermee doen en laten wat je wil!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:57 schreef Merel het volgende:
Zo, heb echt een druk weekend achter de rug. Veel klussen in huis. Maarrrr... m'n huis is af!Nouja, niet helemaal, maar de grote dingen wel. Nu nog een likje verf hier en daar, maar geen grote projecten meer. In het voorjaar moet ik wel mannetjes gaan inhuren om de buitenboel te verven en het dakraam te vervangen enzo, maar dat tel ik niet mee
Zal vanavond even zo'n filmpje à la Calimero maken! Nu eerst hangen op de bank
Nee, dat was al de her.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:08 schreef Blurred86 het volgende:
shit zeg Ewelinahebben jullie geen herkansingsmogelijkheid in de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |