SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja, HBO in de vierde en WO in de 3e (bachelor) en "4e" (master)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:29 schreef Swietje het volgende:
In welk jaar schrijf je dat? 4e toch? Daar ben ik nog lang niet aan toe.. lijkt me wel heel tof, als je een onderwerp weet dan
Is dat op elk HBO? Heb er op mijn school nog niks over gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, HBO in de vierde en WO in de 3e (bachelor) en "4e" (master)
Volgens mij hoort het overal wel bij, maar de vorm zal allemaal wel anders zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is dat op elk HBO? Heb er op mijn school nog niks over gehoord.
Oooooooooh, dit klinkt té herkenbaar. Hier precies zo... Succes en sterkte!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef Marurk het volgende:
Pfff, ik weet niet of ik dit allemaal ga trekken hoor.![]()
![]()
Heb over een kleine 2 weken tentamen (waarvoor ik nog heel veel moet lezen/bestuderen), en moet vóór die tijd ook nog twee presentaties geven en twee papers/verslagen schrijven. Daarnaast moet ik ook nog een motivatiebrief schrijven vóór halverwege februari... En dit allemaal terwijl ik elke dag zowat van 09.00-17.00 uur onderwijs heb.
Ik heb echt geen leven meer de komende weken...
Op het HBO bij mij was de naam "meesterproef" Hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik vind scripties maar eng klinken
Vandaag redelijk wat gedaan voor school, nu weer even verder werken, misschien zit ik in een flooow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |