quote:Ik gebruik die adressen ook alleen maar om FF snel wat vanaf school naar thuis te sturen, maar verder ook niet... Voor MSN gebruikte ik voorheen ook een Hotmail adres, maar daar kwamen toen zoveel mensen bij die je maar gewoon toevoegen omdat ze je adres ergens hebben zien staan... Heb je in ene meisjes van 14 ofzo in je lijst staan, die absoluut niets nuttigs te melden hebben
Op vrijdag 07 juni 2002 12:06 schreef NathaN het volgende:[..]
Tot een jaar geleden ik. En tegenwoordig gebruik ik het niet eens meer omdat er toch alleen maar junkmail binnenkomt. Het enige waar ik het nog (sporadisch) voor gebruik is msn, met een lijstje van 2 personen...
Nu gebruik ik een mail adres wat sinds een paar maanden eigenlijk niet meer geldig is, dus kunnen ze die nergens meer vandaan halen
quote:Met ICQ kun je die dus gewoon blocken
Op vrijdag 07 juni 2002 12:12 schreef Aced het volgende:
maar daar kwamen toen zoveel mensen bij die je maar gewoon toevoegen omdat ze je adres ergens hebben zien staan... Heb je in ene meisjes van 14 ofzo in je lijst staan, die absoluut niets nuttigs te melden hebben
quote:Met MSN dus ook...
Op vrijdag 07 juni 2002 12:14 schreef NathaN het volgende:[..]
Met ICQ kun je die dus gewoon blocken
quote:Ik moet zeggen dat ik Hotmail wel regelmatig gebruik, maar ik heb er dan ook meer adressen. Een voor als je eens een adres moet invullen op internet. Kijk ik dan ook een keer in de 3 weken of zo, om toch het adres geldig te houden. En een adres die ik gebruik voor vrienden, is dan ook mijn MSN-adres, daar krijg ik dan ook (bijna, maximaal 1 keer per week) geen junkmail op.
Op vrijdag 07 juni 2002 12:12 schreef Aced het volgende:[..]
Ik gebruik die adressen ook alleen maar om FF snel wat vanaf school naar thuis te sturen, maar verder ook niet... Voor MSN gebruikte ik voorheen ook een Hotmail adres, maar daar kwamen toen zoveel mensen bij die je maar gewoon toevoegen omdat ze je adres ergens hebben zien staan... Heb je in ene meisjes van 14 ofzo in je lijst staan, die absoluut niets nuttigs te melden hebben
Nu gebruik ik een mail adres wat sinds een paar maanden eigenlijk niet meer geldig is, dus kunnen ze die nergens meer vandaan halen
quote:Goeiemiddag. Je klinkt helemaal niet verslaafd of zo
Op vrijdag 07 juni 2002 12:17 schreef Cazman het volgende:
pauze pauze snel snel posten vlug vlugmiddag
quote:naaaaah, maar ik voel een verplichting hier vlug te posten sinds ik niet meer zo veel kan posten onder werktijd als vroeger
Op vrijdag 07 juni 2002 12:18 schreef Andyvie het volgende:[..]
Goeiemiddag. Je klinkt helemaal niet verslaafd of zo
quote:Ik heb intussen iets van 10 e-mailadressen, elk met hun eigen functie. (Dan kun je ook traceren waar je junkmail vandaan komt.) Het meest gebruik ik m'n yahoo e-mailadres, waar ook relatief weinig junkmail op komt. O, en dan check ik ook nog eens een fiks aantal adressen op m'n werk, maar die tel ik maar niet mee
Op vrijdag 07 juni 2002 12:15 schreef Andyvie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Hotmail wel regelmatig gebruik, maar ik heb er dan ook meer. Een voor als je eens een adres moet invullen op internet. Kijk ik dan ook een keer in de 3 weken of zo, om toch het adres geldig te houden. En een adres die ik gebruik voor vrienden, is dan ook mijn MSN-adres, daar krijg ik dan ook (bijna, maximaal 1 keer per week) geen junkmail op.
quote:Ah, oke, lekker aan het werk?
Op vrijdag 07 juni 2002 12:20 schreef Cazman het volgende:[..]
naaaaah, maar ik voel een verplichting hier vlug te posten sinds ik niet meer zo veel kan posten onder werktijd als vroeger
quote:Ik kom in totaal ook wel tot een stuk of 7. 2 op de universiteit, 1 hier op het KNMI, 2 hotmails en nog eentje van mijn ouders, maar die hou ik zo'n beetje bij. Hmm, zijn er dus 6. Valt nog mee
Op vrijdag 07 juni 2002 12:20 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik heb intussen iets van 10 e-mailadressen, elk met hun eigen functie. (Dan kun je ook traceren waar je junkmail vandaan komt.) Het meest gebruik ik m'n yahoo e-mailadres, waar ook relatief weinig junkmail op komt. O, en dan check ik ook nog eens een fiks aantal adressen op m'n werk, maar die tel ik maar niet mee
quote:Altijd
Op vrijdag 07 juni 2002 12:21 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ah, oke, lekker aan het werk?
quote:Goeiemorgen
Op vrijdag 07 juni 2002 12:25 schreef Cazman het volgende:
Altijd.
quote:Das goed als je plezier hebt in je werk
Op vrijdag 07 juni 2002 12:25 schreef Cazman het volgende:[..]
Altijd
.
quote:Nou, ehm, gefeliciteerd
Op vrijdag 07 juni 2002 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
3600
quote:Hè?
3600
Edit: Oh, posts! Gefeliciteerd dan maar ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 07-06-2002 12:30]
quote:Dat is jouw aantal e-mailadressen?
3600
[Dit bericht is gewijzigd door NathaN op 07-06-2002 12:56]
quote:Bruto of netto? Enne, Euro's of guldens?
3600
quote:*aantekening maakt*
Op vrijdag 07 juni 2002 10:09 schreef Vlarp het volgende:[..]
IK BEN GEEN HETERO!!!
quote:-edit: oh, het was een grapje-
Op vrijdag 07 juni 2002 13:03 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Bruto of netto? Enne, Euro's of guldens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |