quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef -Datdus- het volgende:
Mag de 'luister live' button in de op linken naar de site i.p.v de player? Want er vragen veel mensen dingen die ook op de site staan laat staan dat ze weten dat er een site is.
Nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb jij al een gedraaid? Nee toch??
LaPo of FiPo?quote:
Ja als is het goed is wel jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef JaimyLee het volgende:
Is degene die nu moet wel online? Anders mag k3 weer van mij xD
Jij bent nu aan het draaien?quote:
ONZ Radio | PiRANiA - %squote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe dat dan in ieder geval met een goede streamnaam
Wie meot nu dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:10 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Hij is er wel. Hij was in het vorige topic.
In de OP staat bij draaischema een linkjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:10 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom staat er op het rooster zie site, ga ik naar de site staat er daar ook zie site
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:10 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom staat er op het rooster zie site, ga ik naar de site staat er daar ook zie site
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan het draaischema niet zien![]()
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
In de OP staat bij draaischema een linkje
quote:
ONZ Radio | PiRANiA | %squote:
Zo dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
ONZ Radio | PiRANiA | %s
En niet in het 'Artiestveld' hoe je dat ook doet,Gewoon als Name
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zoniet: foute muziek draaienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef PiRANiA het volgende:
Rickyszz Aka Fusionmania With the harder stylez
Gaat dat lukken?
Piraniaquote:
Jij moet he, eerst wachten tot pierenjan er uit is, dan kun jij connectenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef rickyszz het volgende:
Hij encoded nu gewoon maar streamt met 0 bytes?
If you're new in Radio-Streaming, use VDJ.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef rickyszz het volgende:
Hij encoded nu gewoon maar streamt met 0 bytes?
gedaan tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:13 schreef Dalando het volgende:
Pirania, kun je bij mijn show op zat 17:30 even de naam Hard Harder Hardest zetten? Bednakt.
Ah, ik zie het. Dankuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
In de OP staat bij draaischema een linkje
Ik ook 5x achter elkaarquote:
Nee, maar in het vakje eronder net zoals bij 20:00 - 21:00quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, maar in het vakje eronder net zoals bij 20:00 - 21:00
Gewoon die cookies opeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan het al zien.... heb even een vriend gebeld hoe ik cookies moet verwijderen
![]()
![]()
Oh ik dacht dat dat aan mij lagquote:
Ik denk het nietquote:
Fout fout fout!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
ok, pier beslis jij nu even:
laten we rick aankutten
of ga ik foute platen opzetten
Zet maar wat foute muziek opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
laten we rick aankutten
beter doe jij je ding..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
laten we rick aankutten
Heb jij al wat voorbereid voor vanavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
laten we rick aankutten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, maar in het vakje eronder net zoals bij 20:00 - 21:00
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:18 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Heb jij al wat voorbereid voor vanavond?
refresh voor foute muziek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:18 schreef jesperrrrsss het volgende:
blijven we in de wacht staan bij postalgold tot 13:30 of zo ?
De eerste link deed het bij mij niet. Ik dacht ik zeg het evenquote:Live luisteren kan hier, of via VLC / Winamp via http://onzradio.kexx.net/listen.pls of http://onz-radio.nl/luisteren/mediaspeler.html
Lang hoor, 5!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we anders een 5 minuten regel aanhouden? als er dan nog niemand is of het lukt niet dat er iemand invalt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie draait er nu?
Dan weet ik wie ik moet aanbidden
Pierenjanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie draait er nu?
Dan weet ik wie ik moet aanbidden
in je vlc of winamp welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De eerste link deed het bij mij niet. Ik dacht ik zeg het even
2 danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja dat bedenk ik me nu ook 1 minuut dan?
Ik weet hoe het werkt, ga daar maar vanuit. De tweede link werkt bij mij wel namelijk.quote:
Sta ik er bij ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke pierenjan staat in het lijstje van aanbidding... wordt steeds langer.
![]()
![]()
Pierenjan
![]()
![]()
Ja daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2 dan
maar dan moet niet iedereen er in knallen natuurlijk
even aankondigen ofzo
Mij mij iig welquote:
Nja, ik heb gewoon de eerste link gebruikt en werkt super..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, ga daar maar vanuit. De tweede link werkt bij mij wel namelijk.
ja maar nog niet zo heel hoogquote:
Ik zou ze niet doen. Sorryquote:
Ik heb ook altijd de eerste gebruikt, maar nu deed het niet, in ieder geval bij mij. Ik dacht ik vermeld het even zodat eventuele problemen verholpen kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef dockx het volgende:
[..]
Nja, ik heb gewoon de eerste link gebruikt en werkt super..
quote:
Luie hond!, nu nog steeds in he bedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ik ben toch blij dat ik wakker ben geworden![]()
![]()
![]()
Hoor graag iets vrolijks bij het wakker worden
Dan switchen we gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Als koelkast zegt dat het fout is, dan is het echt fout.
Bij de p van pass.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Pablo88 het volgende:
Bij wie kan ik een password verkrijgen
Neej ben dr al uit, net mijn eerste bak koffie en peuk opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef SawIt het volgende:
[..]
Luie hond!, nu nog steeds in he bed
Kamer van koophandel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Pablo88 het volgende:
Bij wie kan ik een password verkrijgen
Dat zijn die van pokémonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif gaat altijd op de maat.
Geef die jongen een pass, als hij die nodig heeft en er recht op heeftquote:
Doe jij eigenlijk aan hoken? (je weet wel, wat ze bij Jovink/Normaal doen)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neej ben dr al uit, net mijn eerste bak koffie en peuk op![]()
en wtfafgelopen paar dagen amper geslapen door ONZ dus moest ff inhalen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:25 schreef rickyszz het volgende:
Toen de server vrij was encode hij alleen maar streamde dus niet en ik weet zeker dat ik alles goed heb ingesteld
Zelfs bij dit nummer gaat hij op de maatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif gaat altijd op de maat.
Die is goed.quote:
Kanker + muziek = bieber of gagaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Muziekniveau tegenwoordig, kanker voor je oren
Lust geen bierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk aan hoken? (je weet wel, wat ze bij Jovink/Normaal doen)
Pierenjan draai Gunther met the ding dong song fouter kan niet!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
Goed, ik ga mij maar eens nuttig maken, pier moet nog een hoop leren
Hoken is een "dans"quote:
NEIN MANN, ER WILLT NOG NICHT DREHEN!quote:
Nee die vallen onder de categorie ebolaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Kanker + muziek = bieber of gaga
Nee man, onder de categorie branker!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee die vallen onder de categorie ebola
Who doesn't.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:28 schreef Beach het volgende:
Eiffel 65na al die jaren ken ik die tekst nog gewoon uit mn hoofd.
wtf dat is zoo geen dans, kiek ff naar wikiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoken is een "dans"![]()
Je doet me denken aan dat meisje dat in dat SBS programma FANS! een Normaal fan was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |