Ik vraag toch niet of zij nu al weer voor de zoveeste keer dr kankerbek open wil trekken. Ik word er echt schijtziek vanquote:Op zondag 16 januari 2011 15:36 schreef kevin87g het volgende:
[..]
Zoals ik vaker heb gezien, met die topics van jou, zoek jij aandacht ofzo

Word je dan net zo ziek als Juan is in z'n hoofdje?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:35 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Niks ff dimmen
Ik word echt strontziek van jou
Laat me gewoon met rust, ga ergens anders aandacht zoeken...

Dat is juist het probleem, ze doen sletterig voor aandacht maar puntje bij paaltje spelen ze niet de slet zoals het hoort. Mannen willen seks, vrouwen willen aandacht het is dus gewoon een eerlijke ruil en als vrouwen dan eerst alle aandacht aan gaan nemen maar er geen seks voor teruggeven is het hun eigen schuld als er een keertje eentje flipt. Lekker voor haar dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Veel vrouwen genieten van aandacht van mannen. Maar dat maakt ze geen sletten... En ik heb nu eenmaal een beste vriendin die geen nee kan zeggen, en een tikje onzeker is... Ik neem haar dus ook niks kwalijk. Dus hoef je me daar ook niet van te overtuigen

Mens jij moet echt die koeienogen van je na laten kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Word je dan net zo ziek als Juan is in z'n hoofdje?
Ik zat gisteren nog op jou en je familie te wachten. Maar je kwam maar niet

Ik zet in op GLC.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
ing Ding Ding*
Bitchfight!!!
ik zet 10euro in op Magick nog wat.

Even vertaald in net Nederlands.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ach hou je kankerbek gewoon dicht. En ga een leven zoeken ipv al mijn reacties en topics te lezen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |