Ik vind dat fucking triest want als man kun je dan natuurlijk niet terugslaan, wat die meisjes dondersgoed wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik nou de enige die het grappig vindt dat een gast door een meisje wordt geklapt
You see, and that's where they're wrongquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind dat fucking triest want als man kun je dan natuurlijk niet terugslaan, wat die meisjes dondersgoed weten
Nuttige toevoeging (Y). Dit bevestigd mijn eerdere stelling.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh ja, TS' beste vriendin heet trouwens Priscilla.
En dit is geen grap
Waarom is jouw fobo leeg?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh ja, TS' beste vriendin heet trouwens Priscilla.
En dit is geen grap
Nu ze met Socios is gelden er andere regels in huize Goodluck_Charmquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom is jouw fobo leeg?
Dat is ook geen grap!
Omdat ik dreig PM's krijg van MrJ.Loquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is ook geen grap!
Sociosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nu ze met Socios is gelden er andere regels in huize Goodluck_Charm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
Dus jij gelooft dat onnozele verhaal?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik nou de enige die het grappig vindt dat een gast door een meisje wordt geklapt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:05 schreef DR878 het volgende:
hey TS, heb ik je niet ergens in mijn msn staan??
Niemand gelooft me...oh ja dit was fok..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: TS, i know what u did last summer, ze woont in de stad A. en haar naam begint met een N.Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
Noem jij je dochter zo?quote:
Die foto's moet jij toch allang een keer gezien hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is ook geen grap!
u vraagt wij draaien:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Die foto's moet jij toch allang een keer gezien hebben.
Ook hier hebben ze een plaatje voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:46 schreef Michielos het volgende:
Even kijken.. een stoere jongen.. die de lameste versierzin ooit doet. En nog hebben jullie niks door
jullie zijn epic fails
Ja want dat is goodluck_charm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef DR878 het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien:
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |