meisjes van 16quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Angst het volgende:
vraagje mis ik iets want de TS heeft bijna nog nergens gepost maar wordt overal aangevallen?
Heeft ze jullie persoonlijk iets aangedaan? Heeft ze op de PVV gestemd?
waar komt al jullie haat vandaan?
Of is het puur het feit dat meisjes van 16 jullie hormonaal helemaal op tilt doen slaan?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze vragen mogen stellen.
Opkankeren naar de keuken.
Hartstikke lief, maar ik ben geen 16 meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Angst het volgende:
vraagje mis ik iets want de TS heeft bijna nog nergens gepost maar wordt overal aangevallen?
Heeft ze jullie persoonlijk iets aangedaan? Heeft ze op de PVV gestemd?
waar komt al jullie haat vandaan?
Of is het puur het feit dat meisjes van 16 jullie hormonaal helemaal op tilt doen slaan?
kon je leeftijd niet vinden, dus het was een wilde gokquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Hartstikke lief, maar ik ben geen 16 meer
Nou zeg me wat er erg is aan jongens die denken dat ze knap zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Hartstikke lief, maar ik ben geen 16 meer
Ik vraag me eigenlijk wel af waar je dan wel was. Vaste stamkroegjes hebben normaal geen uitsmijters....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha nee, ik was in ons vaste stamkroegje
Die jongen kwam daar volgens mij voor het eerst
In zo'n ''paupertent'' heb ik niks te zoeken
verder kwam ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Magick-lady het volgende:
En daar zat je dan
Vast op het politiebureau...
ts op dumpertquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Echtjammer het volgende:
Ts Iemand? :
http://www.dumpert.nl/med(...)._bezopen_dames.html
Haha toffe chauffeur, is helemaal voor sekse gelijkheid. Wie hem er één opdekt heeft er gelijk één terug en man of dronken meisje maakt hem niet uit.quote:
Als dat de keuze is, dan zou ik het wel weten. (en nee geen ranzig stinkende wijven..)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:34 schreef GL11 het volgende:
[..]
Wtf is daar nou weer tokkie aan? Jij valt zeker op die ranzige stink-alto wijfen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
Avonturen op het kamp, deel III: waar Tasja deelneemt aan een kroeggevecht, Arie's hennepkwekerij opgerold wordt en Jannes langskomt op het kamp!
Komt er een keer een man die "zeker is van zijn zaak", is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Magick-lady het volgende:
En daar zat je dan
Vast op het politiebureau...
Gisteravond, dachten mijn beste vriendin en ik. Laten we vanavond uitgaan, aangezien we vandaag geen tijd hadden.
Nou, alles leuk en wel. Wij staan daar , gezellig. Niks aan de hand
Komt er na een tijdje een brede jongen aangelopen.
Ik geef toe hij was niet lelijk, maar hij straalde alles uit dat echt keihard schreeuwde, dat ie zichzelf mooi vond.
Hij kwam tussen ons in staan en vroeg wat we wilde drinken. Ik weigerde, mijn vriendin weigerde niet. Ze stonden een beetje te auwehoeren, nog niks aan de hand
Totdat ie haar begint te zoenen. Mijn beste vriendin is nog single, maar wel verliefd op iemand. Dus ze duwde hem zachtjes weg. Ik zie hem uithalen en dr een goeie klap in het gezicht geven!
Ik werd razend. Aan me vrienden kom je gewoon niet.
Dus terwijl me vriendin naar achteren deinsde, liep ik naar die jongen toe. En gaf hem en dit lieg ik niet, een goeie stomp op zn neus... Had ik beter niet kunnen doen. Voordat ik het wist waren mijn vriendin en ik omgeven door mannen... De uitsmijter zag de bui al hangen, en smeet ons er dus allemaal uit.
Dank denk je, je kan weg lopen, niks aan de hand...
Schreeuwt die jongen naar me vriendin opeens
Hee neukbaar wijf, wanneer leg je nou je benen voor mij wijd?
Er knapte iets in mijn beste vriendin dr hoofd. Want ze vloog hem naar zn strot... Politie drbij, wij opgepakt... Nou krijg ik ook nog een proces aan me broek omdat ik die gozer zn gezicht blauw had geslagen...
Leuk avondje uit...
Klacht
Mannen met drank op, die denken dat ze heel wat zijn
ja goed bezig.. komt er een keer een meid hier, wordt ze weg gejaagd.quote:
Ja en wat voor meidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:08 schreef GL11 het volgende:
[..]
ja goed bezig.. komt er een keer een meid hier, wordt ze weg gejaagd.
blijven er alleen nog maar van die kankernerds over...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:08 schreef GL11 het volgende:
[..]
ja goed bezig.. komt er een keer een meid hier, wordt ze weg gejaagd.
blijven er alleen nog maar van die kankernerds over...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nee hoor, er zitten genoeg leuke meisjes op fok.
Ik kan er maar 1 noemen en dat is L.no.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja en wat voor meid
TS is daar niet een van
Nou wat ik tot nu toe heb gezien zijn van die meisjes die naar pinkpop gaan en bandjes luisteren, van dat soort typesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee serieus. Ze zijn niet oververtegenwoordigd maarr er zitten een paar hele leuke tussen
Pinkpopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef GL11 het volgende:
[..]
Nou wat ik tot nu toe heb gezien zijn van die meisjes die naar pinkpop gaan en bandjes luisteren
Over leuke meisjes gesproken, zou jij niet nog eens een foto van jezelf met een luipaard print posten. Tenzij ik iets gemist heb, zouden we deze nog steeds van je tegoed hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja en wat voor meid
TS is daar niet een van
+ pics in dezelfde pose als die vriendin van Whitetiger.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Over leuke meisjes gesproken, zou jij niet nog eens een foto van jezelf met een luipaard print posten. Tenzij ik iets gemist heb, zouden we deze nog steeds van je tegoed hebben.
Daar heb jij helemaal gelijk in. Vnv okayy?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Over leuke meisjes gesproken, zou jij niet nog eens een foto van jezelf met een luipaard print posten. Tenzij ik iets gemist heb, zouden we deze nog steeds van je tegoed hebben.
Je bedoelt Tiger XTRM ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
+ pics in dezelfde pose als die vriendin van Whitetiger.
Geheel wanneer het jou uitkomt. Het is weekend dus laten we geen haast hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal gelijk in. Vnv okayy?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Geheel wanneer het jou uitkomt. Het is weekend dus laten we geen haast hebben.
Die had laatst nog een pareltje geopend over haar werk als champignon verpakkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die Whitetiger hè, komt die hier nog wel eens of heb ik wat gemist? Ze kwam uit Nijmegen volgens mijn.
TigerXtrmquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die Whitetiger hè, komt die hier nog wel eens of heb ik wat gemist? Ze kwam uit Nijmegen volgens mijn.
Kut.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die had laatst nog een pareltje geopend over haar werk als champignon verpakker
Huh is hij de vriend van haar Whitetiger of zo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:25 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
TigerXtrm
aatste bezoek: 12 uur, 34 minuten geleden.
Nee van Fotoboek van SilentWhisperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Huh is hij de vriend van haar Whitetiger of zo?
En waar zijn jouw foto's?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:39 schreef Kwalberto het volgende:
Jammer dat ze haar foto's offline heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |