Geweld met geweld oplossen, nee. Ik weet ook wel dat je 'wraak' moet nemen, maar wordt je daar nu echt beter van? De politie dacht in ieder geval van niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Dus als jij ziet dat een vriendin van jou een mep krijgt van een jongen, sta je stil en doe je niks?
Ik ben niet aso, ik kom voor mijn vrienden op
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen oordelen terwijl ze je niet kennen
Als vrouw sla je gewoon niet. Daarbij heeft zij de eerste tik uitgedeeld. Wat jij had moeten doen is haar weg moeten voeren en haar moeten beletten in haar stomme actie. Nee, want zo'n vriendin ben je niet, althans niet een erg slimme. Waar de andere posters je dan ook van beschuldigen is dan ook volledig terecht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Dus als jij ziet dat een vriendin van jou een mep krijgt van een jongen, sta je stil en doe je niks?
Ik ben niet aso, ik kom voor mijn vrienden op
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen oordelen terwijl ze je niet kennen
Dit dus. Neemt niet weg dat achteraf lullen, wel makkelijk is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als vrouw sla je gewoon niet. Daarbij heeft zij de eerste tik uitgedeeld. Wat jij had moeten doen is haar weg moeten voeren en haar moeten beletten in haar stomme actie. Nee, want zo'n vriendin ben je niet, althans niet een erg slimme. Waar de andere posters je dan ook van beschuldigen is dan ook volledig terecht.
Alleen tokkies voelen zich dan in hun 'trots' (muha) gekrenkt als er iets naar ze wordt geschreeuwd. Verstandige mensen kunnen daar nu eenmaal boven staan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ja als iemand een vriendin van me sloeg zou ik natuurlijk ook wel iets doen.
Maar als iemand buiten laf wat naar je roept en je reageert daarop door hem aan te vallen, dan ben je wel dom. Dat soort zwakke dingen moet je gewoon boven staan, laat ze maar lekker roepen vanuit de verte.
Maar dat was in deze situatie niet het geval, ik geef je wel gelijk dat het behoorlijk achterlijk is om op mensen in te gaan die maar wat naar je roepen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:03 schreef Deckard het volgende:
[..]
Alleen tokkies voelen zich dan in hun 'trots' (muha) gekrenkt als er iets naar ze wordt geschreeuwd. Verstandige mensen kunnen daar nu eenmaal boven staan.
een brutale grote bek opzetten en om je heen meppen.. ben er vooral trots op dat je in staat bent om op een volwassen (hell, normale) manier voor jezelf op te komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ach hij kan het gewoon niet hebben dat vrouwen ook voor zichzelf op kunnen komen. Daarom ben ik maar meteen een kamper
Dat is echt logica
stamkroegje.. en de buitenwippers gooien jou er ook uit..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha nee, ik was in ons vaste stamkroegje
Die jongen kwam daar volgens mij voor het eerst
In zo'n ''paupertent'' heb ik niks te zoeken
Dat is gewoon klaagbaak hoor :$quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Angst het volgende:
vraagje mis ik iets want de TS heeft bijna nog nergens gepost maar wordt overal aangevallen?
Heeft ze jullie persoonlijk iets aangedaan? Heeft ze op de PVV gestemd?
waar komt al jullie haat vandaan?
Of is het puur het feit dat meisjes van 16 jullie hormonaal helemaal op tilt doen slaan?
Vrouwen die denken dat ze vragen mogen stellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Angst het volgende:
vraagje mis ik iets want de TS heeft bijna nog nergens gepost maar wordt overal aangevallen?
Of is het puur het feit dat meisjes van 16 jullie hormonaal helemaal op tilt doen slaan?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze vragen mogen stellen.
Opkankerenzouten naar de keuken.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Opkankeren naar de keuken.
meisjes van 16quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Angst het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Opkankeren naar de keuken.
Hartstikke lief, maar ik ben geen 16 meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Angst het volgende:
kon je leeftijd niet vinden, dus het was een wilde gokquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Hartstikke lief, maar ik ben geen 16 meer
Nou zeg me wat er erg is aan jongens die denken dat ze knap zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Hartstikke lief, maar ik ben geen 16 meer
Ik vraag me eigenlijk wel af waar je dan wel was. Vaste stamkroegjes hebben normaal geen uitsmijters....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha nee, ik was in ons vaste stamkroegje
Die jongen kwam daar volgens mij voor het eerst
In zo'n ''paupertent'' heb ik niks te zoeken
verder kwam ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Magick-lady het volgende:
En daar zat je dan
Vast op het politiebureau...
ts op dumpertquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Echtjammer het volgende:
Ts Iemand? :
http://www.dumpert.nl/med(...)._bezopen_dames.html
Haha toffe chauffeur, is helemaal voor sekse gelijkheid. Wie hem er één opdekt heeft er gelijk één terug en man of dronken meisje maakt hem niet uit.quote:
Als dat de keuze is, dan zou ik het wel weten. (en nee geen ranzig stinkende wijven..)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:34 schreef GL11 het volgende:
[..]
Wtf is daar nou weer tokkie aan? Jij valt zeker op die ranzige stink-alto wijfen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
Avonturen op het kamp, deel III: waar Tasja deelneemt aan een kroeggevecht, Arie's hennepkwekerij opgerold wordt en Jannes langskomt op het kamp!
Komt er een keer een man die "zeker is van zijn zaak", is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Magick-lady het volgende:
En daar zat je dan
Vast op het politiebureau...
Gisteravond, dachten mijn beste vriendin en ik. Laten we vanavond uitgaan, aangezien we vandaag geen tijd hadden.
Nou, alles leuk en wel. Wij staan daar , gezellig. Niks aan de hand
Komt er na een tijdje een brede jongen aangelopen.
Ik geef toe hij was niet lelijk, maar hij straalde alles uit dat echt keihard schreeuwde, dat ie zichzelf mooi vond.
Hij kwam tussen ons in staan en vroeg wat we wilde drinken. Ik weigerde, mijn vriendin weigerde niet. Ze stonden een beetje te auwehoeren, nog niks aan de hand
Totdat ie haar begint te zoenen. Mijn beste vriendin is nog single, maar wel verliefd op iemand. Dus ze duwde hem zachtjes weg. Ik zie hem uithalen en dr een goeie klap in het gezicht geven!
Ik werd razend. Aan me vrienden kom je gewoon niet.
Dus terwijl me vriendin naar achteren deinsde, liep ik naar die jongen toe. En gaf hem en dit lieg ik niet, een goeie stomp op zn neus... Had ik beter niet kunnen doen. Voordat ik het wist waren mijn vriendin en ik omgeven door mannen... De uitsmijter zag de bui al hangen, en smeet ons er dus allemaal uit.
Dank denk je, je kan weg lopen, niks aan de hand...
Schreeuwt die jongen naar me vriendin opeens
Hee neukbaar wijf, wanneer leg je nou je benen voor mij wijd?
Er knapte iets in mijn beste vriendin dr hoofd. Want ze vloog hem naar zn strot... Politie drbij, wij opgepakt... Nou krijg ik ook nog een proces aan me broek omdat ik die gozer zn gezicht blauw had geslagen...
Leuk avondje uit...
Klacht
Mannen met drank op, die denken dat ze heel wat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |