En daar zat je dan
Vast op het politiebureau...
Gisteravond, dachten mijn beste vriendin en ik. Laten we vanavond uitgaan, aangezien we vandaag geen tijd hadden.
Nou, alles leuk en wel. Wij staan daar , gezellig. Niks aan de hand
Komt er na een tijdje een brede jongen aangelopen.
Ik geef toe hij was niet lelijk, maar hij straalde alles uit dat echt keihard schreeuwde, dat ie zichzelf mooi vond.
Hij kwam tussen ons in staan en vroeg wat we wilde drinken. Ik weigerde, mijn vriendin weigerde niet. Ze stonden een beetje te auwehoeren, nog niks aan de hand
Totdat ie haar begint te zoenen. Mijn beste vriendin is nog single, maar wel verliefd op iemand. Dus ze duwde hem zachtjes weg. Ik zie hem uithalen en dr een goeie klap in het gezicht geven!
Ik werd razend. Aan me vrienden kom je gewoon niet.
Dus terwijl me vriendin naar achteren deinsde, liep ik naar die jongen toe. En gaf hem en dit lieg ik niet, een goeie stomp op zn neus... Had ik beter niet kunnen doen. Voordat ik het wist waren mijn vriendin en ik omgeven door mannen... De uitsmijter zag de bui al hangen, en smeet ons er dus allemaal uit.
Dank denk je, je kan weg lopen, niks aan de hand...
Schreeuwt die jongen naar me vriendin opeens
Hee neukbaar wijf, wanneer leg je nou je benen voor mij wijd?
Er knapte iets in mijn beste vriendin dr hoofd. Want ze vloog hem naar zn strot... Politie drbij, wij opgepakt... Nou krijg ik ook nog een proces aan me broek omdat ik die gozer zn gezicht blauw had geslagen...
Leuk avondje uit...
Klacht
Mannen met drank op, die denken dat ze heel wat zijn