Zodan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vervang de tekst onder 'draaischema'
quote:
Ik hoor een ogenblik geduld aub.quote:
refresh en je hoort stilte.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:07 schreef Swomp het volgende:
k zet m uit word er gek van, hoor zometeen wel weer of er muziek is
Hallonquote:
Tarzan kan slingerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:09 schreef StephanL het volgende:
Dit kan natuurlijk niet, al bijna 8 minuten stilteIemand die iets aan kan slingeren???
ik kan weer snel even gaan totdat Mystic zich meldtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:09 schreef StephanL het volgende:
Dit kan natuurlijk niet, al bijna 8 minuten stilteIemand die iets aan kan slingeren???
quote:
foeiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:11 schreef kdrietjeh het volgende:
VDJ zorgde ervoor dat ik geen geluid had, dat heb ik even veranderd.
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ik vergeet steeds de link van die site met cijfers over deze topiques
Ik hoop toch echt dat jij meer puber bent dan je moederquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef sharr het volgende:
Mijn ma is de puber hier in huis.
Ja dit nummer
Je moeder luistert mee?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef sharr het volgende:
Ja dit nummer
Niet echt?quote:
Ik vind dit ook een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef sharr het volgende:
Ja dit nummer
quote:
Waar ging het mis?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef StephanL het volgende:
Volgend topic nummer moet eigenlijk 181 zijn ipv 180.
[ONZIN RADIO] #174 - let eens op joh Huppelmutsquote:
één daarvan is locked, toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
[ONZIN RADIO] #174 - let eens op joh Huppelmuts 15-01-2011 00:29 2.00 2
[ONZIN RADIO] #174 - Omdat Dhaha niet nieuw topic kan maken!
Let eens op joh heeft maar 2 postsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
[ONZIN RADIO] #174 - let eens op joh Huppelmuts
[ONZIN RADIO] #174 - Omdat Dhaha niet nieuw topic kan maken!
Ook te zien op http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
tis nog vroegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Let eens op joh heeft maar 2 posts
Het is al goedquote:
Goedenmorgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel, vriend.
Hallon is m'n jingle al klaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel, vriend.
nee lekker nummer trouwensquote:
1 uur, maar hij hoeft niet perse vandaag af te zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"Ik ga jou zo klap geven"![]()
Ik krijg ook nooit rust he
Wanneer moet je?
SAIT.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef JaimyLee het volgende:
K3 ik zou graag Vampire Weekend - M79 aan willen vragenOf wil je dat ik dat doe via die site?
Linkje?quote:
En dan dit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef rickyszz het volgende:
[..]
1 uur, maar hij hoeft niet perse vandaag af te zijn
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/request.php
Pubers horen met kankerwijf en godverdomme te schelden toch? Mijn moeder besloot net dat ze die woorden tegen mij kon gebruiken, terwijl ik zei "let op je taalgebruik." It just sounds weirdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat jij meer puber bent dan je moeder![]()
Dat is wel redelijk marginaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Pubers horen met kankerwijf en godverdomme te schelden toch? Mijn moeder besloot net dat ze die woorden tegen mij kon gebruiken, terwijl ik zei "let op je taalgebruik." It just sounds weird
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan dit?
"FusionMania With the harder stylez by *Radio onzin"
quote:
Waar krijg je al die aanvraagjes binnen als DJ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef JaimyLee het volgende:
En de aanvraag van bunnycoockie is ook wel een topper
Wel een goed idee, de lijst is nu aardig lang. Ook een half uur ofzo nadat de aanvraag is afgespeeld moet ie van de lijst af. Anders straks een 1000 page aanvraag listquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
Wat vinden jullie trouwens, moet er een limiet op? 10/15 nummers per dag aanvragen max? Ofzo.
Ik snap je zin niet, probeer het nog isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Waar krijg je al die aanvraagjes binnen al DJ?
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.phpquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Waar krijg je al die aanvraagjes binnen al DJ?
Ja nee, ik kan het woord marginaal niet plaatsen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Schelden met kankerwijf en dergelijke.
quote:
Ligt aan mij, dat heb ik overgenomen van Belgische vriendenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja nee, ik kan het woord marginaal niet plaatsen?
Hij slaat mijn 4 gewoon overquote:
Het is wel Nederlands though, maar hoe bedoelde je het nou dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ligt aan mij, dat heb ik overgenomen van Belgische vrienden
Dat het niet heel hoogstaand en indrukwekkend is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is wel Nederlands though, maar hoe bedoelde je het nou dan?
Als dat zo is wel een slechte!quote:
Eetsmakelijkquote:
Toen hoorde ik overal die leipe mocro flavourquote:
Gigi D'agostino - L'amour Toujourquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef JaimyLee het volgende:
Yeah deze is ook brilliant, hoe heet ie ookalweer
Ja ik ook, en ik kon 'm meezingen toenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Toen hoorde ik overal die leipe mocro flavour
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gigi D'agostino - L'amour Toujour
ja die ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Toen hoorde ik overal die leipe mocro flavour
Ik heb em maar aangevraagd, ik wil em wel weer horen hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ook, en ik kon 'm meezingen toen
Oh oh oh en yes-r: dus schatje word nou verliefd, maar niet te veel asjeblieft >.<quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef sharr het volgende:
[..]
En het geeft geen ene moer want het is Ali, En Yes-R en Partysquaaaaaaad.
quote:
OMFG o.Oquote:
Hou op voordat ik moet kotsen.quote:
SYN JONGUNS VAN DE STRAAT JWZTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
Yes-R aan me zijde, klaar om te strijden
Hahahah wat een orgasmegezichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:39 schreef JaimyLee het volgende:
Die ook ff aangevraagd voor mn herinneringen xD
Met Yes-R aan je zijde had je vast gewonnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
Dit zong ik met twee klasgenoten, ik deed Ali-B en die twee anderen, ik weet niet meer wie ze waren, maar het was vet grappig
We verloren wel
quote:
quote:
quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Met Yes-R aan je zijde had je vast gewonnen.
Dan ga ik daarna eten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef kdrietjeh het volgende:
Tot 13:00 = Nostalgie en een paar requests.
Succesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef sharr het volgende:
Zeg ik ga even vier uur de hond uitlaten voor ik weer in elkaar geslagen wordt hier,
ik zal de radio missen
Tot vanmiddag of morgen denk ik
doeiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef sharr het volgende:
Zeg ik ga even vier uur de hond uitlaten voor ik weer in elkaar geslagen wordt hier,
ik zal de radio missen
Tot vanmiddag of morgen denk ik
quote:
Het zijn armenen!quote:
Ik stond HEULEMAAL vooraan bij zijn concert op Lowlandsquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik stond HEULEMAAL vooraan bij zijn concert op Lowlands
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik stond HEULEMAAL vooraan bij zijn concert op Lowlands
Links of rechts? check de video, misschien herken je mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ook![]()
VASTKLAMPEN AAN DE RELING IN HET VOORSTE VAK!!![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef mash_ het volgende:
Ik zit nu in de trein maar krijg het maar niet voor elaar om te kunnen luisteren op mijn mobiel. Goedemiddag trouwens
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef mash_ het volgende:
Ik zit nu in de trein maar krijg het maar niet voor elaar om te kunnen luisteren op mijn mobiel. Goedemiddag trouwens
Ik stond beterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik stond 10 meter rechts van jou!
quote:
Ik had het hele concert koud bierquote:
Ik had heel Lowlands geen bier, ben 15 xD Word donderdag 16quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik had het hele concert koud bier
Ik ben al die requests nog aan het downloaden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef JaimyLee het volgende:
Nouuu doe dan DrLektroluv die ik heb aangevraagt ipv deze
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ben al die requests nog aan het downloaden.
quote:
Nummers die afgespeeld zijn blijven nu een half uur na die tijd zichtbaar, dan verdwijnen ze van de lijst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wel een goed idee, de lijst is nu aardig lang. Ook een half uur ofzo nadat de aanvraag is afgespeeld moet ie van de lijst af. Anders straks een 1000 page aanvraag list
Eigenlijk vind ik stilte beter dan dit nummerquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nummers die afgespeeld zijn blijven nu een half uur na die tijd zichtbaar, dan verdwijnen ze van de lijst.
(Nummers die er nu nog in staan, verdwijnen over ca. een half uur.)
+1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik stilte beter dan dit nummer
Verder doe je het erg goed
Guerrilla-marketingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef SawIt het volgende:
Wat gaat Radio Onzin doen voor marketing?
Hallonquote:
Hallontjes kkjquote:
Waren we gister al over bezig, maar daar zijn we nog niet over uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef SawIt het volgende:
Wat gaat Radio Onzin doen voor marketing?
Goedemorgen !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet:
Goedemorgen lieve minions van me!
We moeten Yildiz ff bellen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Waren we gister al over bezig, maar daar zijn we nog niet over uit
quote:
Trap die kleine hoofdjes van hun helemaal kapotquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:55 schreef mash_ het volgende:
Drukke kut kinderen naast me in de treinen dat zo sochtends vroeg. Dat dit kan in nederland
Ik gebruik altijd al VDJ7PROquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:55 schreef SawIt het volgende:
[..]
Gebruik je eindelijk vdj7 ipv sam br?
Je krijgt een PM van mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vervang de tekst onder 'draaischema'
Hallon. Wist je dat als je met SAM Broadcaster werkt, je het zaakje zo in kan stellen dat alles automagisch verbinding maakt en verbreekt en muziek speelt voor je nachtprogramma?quote:
ja of in de brank zetten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef SawIt het volgende:
[..]
Trap die kleine hoofdjes van hun helemaal kapot
Je bedoelt in de OP?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:57 schreef -Datdus- het volgende:
Wie weet er wat er met het rooster aan de hand is?
In de OP staat een link onder het kopje draaischema, dat is em nu. Werkt die?quote:
Ah, dankje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/
Hier staatie nu.
quote:
Hij kan $slaover niet vinden...quote:Notice: Undefined variable: slaover in /home/vhosting/o/vhost0026944/domains/trooperz.nl/htdocs/onzradio/requestlist.get.php on line 25
Notice: Undefined variable: slaover in /home/vhosting/o/vhost0026944/domains/trooperz.nl/htdocs/onzradio/requestlist.get.php on line 25
Notice: Undefined variable: slaover in /home/vhosting/o/vhost0026944/domains/trooperz.nl/htdocs/onzradio/requestlist.get.php on line 25
quote:
Ik heb ooit in SAM een geautmoatiseerd systeem gemaakt dat:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hallon. Wist je dat als je met SAM Broadcaster werkt, je het zaakje zo in kan stellen dat alles automagisch verbinding maakt en verbreekt en muziek speelt voor je nachtprogramma?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef SawIt het volgende:
Request pagina doet het niet!
Ik wil graag Kernkraft 400 van Zombie Nation!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:59 schreef StephanL het volgende:
de request lijst is vol met bugs nu
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Ik dacht even dat het niet meer goed ging komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:00 schreef Dalando het volgende:
BBQ...
[..]
Hij kan $slaover niet vinden...
Sam is écht fantstisch, en inderdaad het enige nadeel eraan zijn de overgangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ooit in SAM een geautmoatiseerd systeem gemaakt dat:
Alle tracks op de site publiceerde
Waar iedereen verzoekjes kon aanklikken
Als er geen verzoekjes waren speelde hij random
Verzoekjes werden steeds ingepland en bijgehouden
1 nummer mocht nooit vaker dan eens per uur worden gedraaid
Elk verzoekje kreeg "punten"
Elke week werd volledig automatisch (incl presentatie mp3's etc.) de request top 10 van die week uitgezonden.
Ben alleen bang dat ik de scripts niet meer hebDat was 2004 namelijk
![]()
SAM is echt zo'n tof programma, als je er maar genoeg tijd in steekt. Echter qua overgangen gaat er weer niets boven OTS, die berekent het per track namelijk.
Dan kun je nog wel bier hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik had heel Lowlands geen bier, ben 15 xD Word donderdag 16
ik zeg. Doen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ooit in SAM een geautmoatiseerd systeem gemaakt dat:
Alle tracks op de site publiceerde
Waar iedereen verzoekjes kon aanklikken
Als er geen verzoekjes waren speelde hij random
Verzoekjes werden steeds ingepland en bijgehouden
1 nummer mocht nooit vaker dan eens per uur worden gedraaid
Elk verzoekje kreeg "punten"
Elke week werd volledig automatisch (incl presentatie mp3's etc.) de request top 10 van die week uitgezonden.
Ben alleen bang dat ik de scripts niet meer hebDat was 2004 namelijk
![]()
SAM is echt zo'n tof programma, als je er maar genoeg tijd in steekt. Echter qua overgangen gaat er weer niets boven OTS, die berekent het per track namelijk.
Mn vader was in de buurt, maar toen nog gewoon niet zo veel drinken, dit jaar word het beterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel bier hebbenOf stonden je ouders naast je?
Ik ben toen een jaar bezig geweest met SAM, toen nog onder Windows 2000 op een P3, draaide perfect trouwens en stabiel ook. Zelfs in dat hele jaar had ik nog niet alles 100% optimaal en ik heb er echt héél veel tijd in gestoken toen. Ik moet bekennen dat ik de nieuwe versies niet ken omdat ik nu niet meer 24/7 draai, maar alleen vodcasts maak op mijn site.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sam is écht fantstisch, en inderdaad het enige nadeel eraan zijn de overgangen.
Die zijn echt dramatisch te noemen als je er niet enorm veel tijd in steekt.
Betreft scripts voor SAM komt dat allemaal wel goed, die kan ik wel maken, in ieder geval in dit specefieke geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |