Walgelijke filmsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
Mensen hier die de nieuwe saw film al gezien hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ook goeiemiddagquote:
We reden net met de auto erlangs, maar heel de weg richting de Erasmusbrug is dicht, dus ik denk het OV ook nog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
rijdt het rotterdamse ov weer n beetje normaal ondertussen?
volgens de ret site rijden de metro's weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
We reden net met de auto erlangs, maar heel de weg richting de Erasmusbrug is dicht, dus ik denk het OV ook nog.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ik moet binnen nu en 5 maanden (gok ik) een huisje hebben
Hoop voor je dat je wat sneller een huisje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt me niet uit als ik haar derde schreeuwerd maar niet meemaakquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je wat sneller een huisje hebt
zolang er nog instortingsgevaar is, zal dat wel zo blijven. Zal me niet verbazen als dat nog een halve/hele week duurt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
We reden net met de auto erlangs, maar heel de weg richting de Erasmusbrug is dicht, dus ik denk het OV ook nog.
Gisteren konden de auto's er nog wel gewoon rijden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang er nog instortingsgevaar is, zal dat wel zo blijven. Zal me niet verbazen als dat nog een halve/hele week duurt.
Heb slecht geslapen, m'n hele hoofd zit volquote:
Mehquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb slecht geslapen, m'n hele hoofd zit vol
Hoe is t met jou?
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef pgrferrari het volgende:![]()
[..]
Mehnog best ziek dus
![]()
Ik heb ook niet echt best geslapen
No idea, was meerdere keren wakker geworden vannacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Mja, ik twijfel nu dus ook wat ik vanmiddag zal doen
De discussies lezen die ik gisteravond en vanmorgen heb gepost. En dat dan op jezelf betrekken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
Mja, ik twijfel nu dus ook wat ik vanmiddag zal doen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
De discussies lezen die ik gisteravond en vanmorgen heb gepost. En dat dan op jezelf betrekken.
Ze post al een week elke fucking detail over elke tissue die ze gebruikt als ze haar tere neusje moet snuiten omdat ze een lichte verkoudheid heeft. Dat gaat vervelen. Ga Twitteren, msn'en of fuck gewoon op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |