Preciesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja als voorspel ofzo...... of als 't stiekem moet...... of weet ik veel.....
ow, tja dat veranderd de boel toch wel wat, carnavalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo vroeg? Het is 11 uur geweest.
Moet toch trainen voor de carnaval
Dan ben je vaak al ver voor 11 uur dronkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo vroeg? Het is 11 uur geweest.
Moet toch trainen voor de carnaval
Ja schiet al weer op.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, tja dat veranderd de boel toch wel wat, carnaval
haha, zie pm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vertel Krea! wat stond er in die PM, ik ben zo nieuwsgierig!Vertel, ah toe
als je het niet verteld ben ik depri enzo
ik meestal wel, rond 11 uur loop ik dan meestal toch echt een beetje brak rondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je vaak al ver voor 11 uur dronken
Nee gewoon continue dronkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je vaak al ver voor 11 uur dronken
Jij kon goed eten bereiden hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vertel Krea! wat stond er in die PM, ik ben zo nieuwsgierig!Vertel, ah toe
als je het niet verteld ben ik depri enzo
hier ongeveer hetzelfde alleen dan doe ik niet aan oefenen met drinken, ik wacht tot over 2 weken en gooi mezelf gewoon gelijk in het diepequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja schiet al weer op.
Nog een paar weken stressen om alles geregeld te krijgen, en dan 5 dagen zuipen
Ik heb je posts niet gelezen, dus geen ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, was mijn positieve illustratie van een gemiddeld gesprek hier beter dan mijn negatieve?
Het is over 2 weken nog niet hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier ongeveer hetzelfde alleen dan doe ik niet aan oefenen met drinken, ik wacht tot over 2 weken en gooi mezelf gewoon gelijk in het diepe
quote:
1 2 3 4 | 11:26:37 15-01-11 Melding : A1 AMBU LFL02 LIDL PAUL KRUGERSTRAAT PAUL KRUGERSTRAAT 220 222 3072GS ROTTERDAM RT BON 4586 Regio : [LL2] Landelijk - Traumaheli / Mobiel Medisch Team (Rotterdam Rijnmond) Urgentie : [HOOG] Eenheden : [1420059] Traumaheli Lifeliner 2 / MMT 90.1 Rotterdam |
ow, tja ik doe niet aan carnaval dus weet niet wanneer het is...ik had over vakantiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is over 2 weken nog niet hoor.
Of hebben jullie ook eerst nog een pronkzitting.
Ik zit bij de raad van elf dus word van me verwacht dat ik nog wel redelijk aanspreekbaar blijf tijdens de carnaval.
Daarom hebben we ook zoveel vergaderingen enzo hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, tja ik doe niet aan carnaval dus weet niet wanneer het is...ik had over vakantiezon,zee strand en feesten
![]()
En tja als je bij de raad van 11 zit en goed aanspreekbaar moet zijn, dan zou je inderdaad veel moeten oefenen denk ik
Zit je dicht bij een heliport oid?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik hoor toch echt constant heli's vliegen.
ik zou het niet weten, ik weet dat ik niet al te ver van zestienhoven zitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit je dicht bij een heliport oid?
vergaderingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook zoveel vergaderingen enzo he
Ik zit hier op 500 meter van de heli landing bij het ziekenhuis, dus ik hoor ze ook wel vaak. Maar ik heb er eigenlijk maar zelden last van.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef cafpow het volgende:
ik hoor toch echt constant heli's vliegen.
Aah, dat verklaard een boelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik weet dat ik niet al te ver van zestienhoven zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |