Shit nou heb ik hem ook in mijn hoofdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet kennen?
Wat een cowboy !!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
Hoe los je ff een achtervolging op
http://www.dumpert.nl/med(...)t_achtervolging.html
Generatie kloofquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet kennen?
WTF? Ben je 12?quote:
+1 herkenbaar, ook met Olivier B. Bommelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF? Ben je 12?
Ik weet nog.. vroeger..Nu komt een shock hoor..
Wij hadden zo Betamax.. daar stond Olivier B Bommel op opgenomen, stond ook op de zijkant geschreven.. Ik band in dat ding duwen.. Denken.. OEEEEEE TOFFE FILM!
en dat was mijn 1e aanraking met the Pinup ClubHeb mn vader echt uitgescholden dat hij wat over OLIVIER
opgenomen had..
Echt he! Ik ga zometeen gewoon Olivier B Bommel aan mn pa vragen, die moet hij maar regelen voor het trauma wat ik opgelopen heb!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
+1 herkenbaar, ook met Olivier B. Bommel
maar niet met de pinup club helaas
Zwelgjeeeeeeeeee
Ja, vast, maar ik zie het nog even niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het geen vrouwen zijn, dan is er vast een logische verklaring voor.
Wat is je probleem dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, vast, maar ik zie het nog even niet.
Ja idd, liever zwelgje dat tietenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt he! Ik ga zometeen gewoon Olivier B Bommel aan mn pa vragen, die moet hij maar regelen voor het trauma wat ik opgelopen heb!
Hehehehe.... dan je pa.... vind Snuitje de pinup club dan niks? Dat is pas voor echte mannenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt he! Ik ga zometeen gewoon Olivier B Bommel aan mn pa vragen, die moet hij maar regelen voor het trauma wat ik opgelopen heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een shit postquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Groot nieuws! Ik ging net naar de wc maar het wcpapier was bijna op. Dus ik als een malle naar de bijkeuken rennen, pak snel een rol en loop weer naar de wc. Ik heb overigens AH huismerk, die haal ik op maandagavond om 19:58, want ik haat mensen. Terwijl ik zit te poepen haal ik de oude rol eraf en doe de nieuwe erop. HAD IK EM BIJNA VERKEERD OM EROP GEDAAN!!!!!!!! Drama, want dan kun je de velletjes niet helemaal zo goed vastpakken als andersom. De velletjes moeten namelijk wel aan de buitenkant rollen! Nou, dat ging dus maar net goed.
Nu weet ik niet meer zo goed hoe ik me voel. Depri, blij, verrast, opgelucht. Ik denk dat ik gewoon nog een keer moet gaan poepen om te kijken wat het gevoel teweegbrengt.
Groetjes,
Krea.
Dat zou het geweest zijn als ie tijdens het kakken er pas achter kwam dat zn rolletje op was..quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF? Ben je 12?
Ik weet nog.. vroeger..Nu komt een shock hoor..
Wij hadden zo Betamax.. daar stond Olivier B Bommel op opgenomen, stond ook op de zijkant geschreven.. Ik band in dat ding duwen.. Denken.. OEEEEEE TOFFE FILM!
en dat was mijn 1e aanraking met the Pinup ClubHeb mn vader echt uitgescholden dat hij wat over OLIVIER
opgenomen had..
Toen was ik 3quote:
Een gesloten speakersysteem heeft een afval van 12 dB/octaaf, oke, logisch enzo. Volgt ook uit het elektrisch equivalent, tweede orde etc vanwege twee massa-veersystemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |