Dat kan toch gewoon niet andersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt die van mij nooit gezien, maar bedankt voor het vertrouwen.
quote:
idd, en beoordelen is niet alleen zien maar ook voelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
Mooie tieten? Ik heb nog niks kunnen beoordelen, tot die tijd vind ik het gewoon waardeloos
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:06 schreef Royco1 het volgende:
Pff, heb echt een kutdag tot nu toe, ben brak en heb alleen nog maar zeurklanten gehad![]()
Cheer me up please
Je kon ook zeggen ga maar liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
buk maar voorover dan merk je wel of ik homo ben of niet![]()
wat een praat voor een zaterdagochtend
De wasmachine?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb ook een kutdag, ik heb iets gevonden dat ik niet snap.
En 't zijn geen vrouwen.
uiteraard, we moeten wel weten of ze stevig genoeg zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, en beoordelen is niet alleen zien maar ook voelen
Ken ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
En bedankt, nu zit ik met het Pinup Club liedje in mijn hoofd
Als je in der poepert zit ben je homo, zit je in die ander, dan heb je gewoon mis gemikt..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
buk maar voorover dan merk je wel of ik homo ben of niet![]()
wat een praat voor een zaterdagochtend
doe er eens een dansje bij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
En bedankt, nu zit ik met het Pinup Club liedje in mijn hoofd
ik mis nooit mijn doelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je in der poepert zit ben je homo, zit je in die ander, dan heb je gewoon mis gemikt..
Zo simpel is hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je in der poepert zit ben je homo, zit je in die ander, dan heb je gewoon mis gemikt..
Als het geen vrouwen zijn, dan is er vast een logische verklaring voor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb ook een kutdag, ik heb iets gevonden dat ik niet snap.
En 't zijn geen vrouwen.
en documentatie....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het geen vrouwen zijn, dan is er vast een logische verklaring voor.
Yeahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |