abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91362096
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kennelijk niet.

(oh en hoe lees je eigenlijk passief mee? Zo een beetje quasi ongeinteresseerd met een norse blik?)
Actief lezen tegenover selectief lezen denk ik.
pi_91362106
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik ben hier actief aan het meelezen omdat ik een topic report heb ontvangen.
En ik bepaal zelf wel welk draadje ik het juiste vind.
Ah, en hoeveel topics heb je hier al meegelezen eigenlijk?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:50:51 #253
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91362109
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

welke uitbarsting? samenvatting?
Oh, vannacht hebben Krea en Techno even laten weten wat ze van de 'ik weet niet meer welk woord ze gebruikten' hier vonden. En dat werd vanmorgen en net nog even doorgezet. Het komt erop neer dat Singles gedegradeerd is tot KLB door sommigen en anderen ergeren zich daaraan.

En ik, nieuwsgierig als ik ben, wil natuurlijk alle ins en outs weten :') Overigens ben ik het met beide heren eens ook :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_91362116
Of er nou een kern van waarheid in zit of niet, dat mogen de users hier zelf wel beslissen, maar wat Krea zei leek mij niet direct iets wat nou buiten de grenzen van Fok valt. Maar goed, dat is ook weer een mening uiteraard.
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 12:51:00 #255
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_91362120
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Aids is niet meer dodelijk hè. Dat scheelt. Maar ik wens je ook gewoon open tbc en cholera toe hoor. O+.
Daniel bij dezen: topic report.
pi_91362140
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

http://tweakers.net/price(...)4PV84JsVam3-tGt00Zx_

Dan heb je wat keuze ;)
Thanks! :)
pi_91362180
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:50 schreef xFriendx het volgende:
Of er nou een kern van waarheid in zit of niet, dat mogen de users hier zelf wel beslissen, maar wat Krea zei leek mij niet direct iets wat nou buiten de grenzen van Fok valt. Maar goed, dat is ook weer een mening uiteraard.
Tja, en anderen mogen daar weer wat van zeggen. Zoveel mensen, zoveel wensen en meningen.
Zo is het altijd in Singles gegaan en dat gaat echt niet veranderen.
pi_91362183
Overigens was het bijna hetzelfde als de replies naar RealZeus dat ie niet zo down moest zijn en kappen met zijn gehuil en vooruit moest kijken, daar deed ook niemand moeilijk over.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:54:16 #259
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91362209
Ik weet niet wat hier allemaal gebeurd, frankly I don't care. Het gaat hier veelste snel bijhouden is een fulltime dagtaak. Dat doen we dus niet.

Maar ook hier geldt dat we wel een beetje normaal met elkaar om kunnen gaan.

En er kan best een oorzaak zijn dat Krea zo reageerde. En misschien was het helemaal terecht, maar Krea had zich dan ook even in R&P Feedback of met een PM bij mij of Re kunnen melden.
pi_91362228
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef xFriendx het volgende:
Overigens was het bijna hetzelfde als de replies naar RealZeus dat ie niet zo down moest zijn en kappen met zijn gehuil en vooruit moest kijken, daar deed ook niemand moeilijk over.
Dat dus!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:55:13 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91362249
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef xFriendx het volgende:
Maar als de dames hier 'zeuren' en 'down zijn' is het kusje kusje kroel. En dat is raar.
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 12:55:37 #262
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_91362267
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik weet niet wat hier allemaal gebeurd, frankly I don't care. Het gaat hier veelste snel bijhouden is een fulltime dagtaak. Dat doen we dus niet.

En er kan best een oorzaak zijn dat Krea zo reageerde. En misschien was het helemaal terecht, maar Krea had zich dan ook even in R&P Feedback of met een PM bij mij of Re kunnen melden.
Je hebt net zoveel kans dat een TR hier serieus genomen wordt dan dat de gemiddelde single-poster serieus genomen wordt :P
pi_91362276
quote:

Prima, maar waar waren 'jullie' toen hier zo'n 1,5 jaar terug gedoe was? Toen was de sfeer ook niet altijd gezellig. Is het beleid veranderd ofzo?
Moeten we poeslief worden en commentaar mag alleen gegeven worden in bovengenoemde personen/topics?
pi_91362278
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, vannacht hebben Krea en Techno even laten weten wat ze van de 'ik weet niet meer welk woord ze gebruikten' hier vonden. En dat werd vanmorgen en net nog even doorgezet. Het komt erop neer dat Singles gedegradeerd is tot KLB door sommigen en anderen ergeren zich daaraan.

En ik, nieuwsgierig als ik ben, wil natuurlijk alle ins en outs weten :') Overigens ben ik het met beide heren eens ook :).
ja ok ik ben het er ook wel mee eens maar anderzijds het is en blijft een slowchat en on topic is het bijna nooit meer en daar doet iedereen aan mee, jij en ik net zo goed,
pi_91362300
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar als de dames hier 'zeuren' en 'down zijn' is het kusje kusje kroel. En dat is raar.
Conclusie, vrouwen worden voorgetrokken? :o
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 12:56:55 #266
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_91362313
quote:
Dus geen echt consequent beleid. Het is dus gewoon een kwestie van roulette wat er met een TR report gebeurt en wat de gevolgen zijn! :{
pi_91362333
quote:

Maar wat Krea zei tegen die mensen is in zijn optiek meer een stukje zelfreflectie naar die mensen toe. Wellicht had hij dat per pm aan die mensen kunnen laten weten, mee eens. Maar wat hij zei spelen via de feedback of via een ander heeft totaal geen zin natuurlijk.
pi_91362337
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja ok ik ben het er ook wel mee eens maar anderzijds het is en blijft een slowchat en on topic is het bijna nooit meer en daar doet iedereen aan mee, jij en ik net zo goed,
Als het ontopic moet zijn was deze tent jaren terug al (opnieuw) gesloten. ;)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 januari 2011 @ 12:57:42 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91362340
quote:
Er is een verschil tussen offtopic discussieren met meer dan 3 woorden per reply en elke fucking hersenscheet op het forum ploppen, 500 keer per dag zeggen hoe zielig je bent en topics omzeep helpen met gebagger.
pi_91362346
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Conclusie, vrouwen worden voorgetrokken? :o
SOMMIGE vrouwen omdat die kerels erover heen hopen te mogen gaan :+
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:57:52 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91362347
quote:

[..]

Het is en blijft ook een slowchat en er is hier geen ontopic. Maar de hele dag door posts dat het leven zo kut is, dit is kut, dat is kut, kots op dit, kots op dat, mja, dat gaat gewoon irriteren. :).
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:58:26 #272
50430 Yuki
Student Midwife
pi_91362365
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

No offence hoor Samzz, maar jij hebt flink meegedaan met kusjekroelen de laatste dagen. Dan vind ik het wel opmerkelijk dat je nu komt melden dat je het zo vervelend vindt.

Overigens ben ik het ermee eens dat het te veel een janktopic is geworden, en dat dat best anders mag. Ik probeer er, serieus, zelf ook op te letten.
Maar ik vind Krea's uitbarsting wel wat buitensporig. Niet zo erg dat er een mod bij moet komen, maar ff minder mag imo wel :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_91362377
Oh come on! Mogen we geen kritiek meer leveren? Krea had het volle recht om te zeggen wat hij deed. Het is een mening. Daar hoeft niemand het mee eens te zijn maar het wordt wel heel zoetsappig als hij dat via pm of het feedback topic moet doen. Complete onzin.
pi_91362383
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen offtopic discussieren met meer dan 3 woorden per reply en elke fucking hersenscheet op het forum ploppen, 500 keer per dag zeggen hoe zielig je bent en topics omzeep helpen met gebagger.
absoluut eens, ik hoef echt niet te weten wie welke geldproblemen, verhuisproblemen, problemen met kind, ziek kind, ziek zijn, eetproblemen etc. heeft en dat weet ik nu helaas van sommigen in de details
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 12:59:16 #275
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_91362391
Kreator is net als de Etna die heeft af en toe een uitbarsting nodig om het idee te krijgen dat ie nog meetelt. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')