Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef CherryLips het volgende:
Hey heb ik nu dan toch een rel gemist gvd?
Nee hoor. Er is geen rel, het was even nodig dat iemand zei wat heel veel mensen stoort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef CherryLips het volgende:
Hey heb ik nu dan toch een rel gemist gvd?
Ik ga echt nu niet met jou in discussie nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:05 schreef Kreator het volgende:
Maar zodra het ergens over gaat, komen ze niet verder dan negeren. Dat is wel een beetje sneu en geeft het niveau wel aan.
nee hoor, lekker je bed induikenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:06 schreef CherryLips het volgende:
Dus het is niet de moeite waard om de laptop voor aan te slingeren?
Ja dat ga ik zo ook maar doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee hoor, lekker je bed induiken
Waarom niet? Het stoort bijna iedereen dat je de godganze dag je twitter-emoties op fok gooit en dat Huppelkut niets anders kan dan loos zwetsen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga echt nu niet met jou in discussie nee.
Ja je hebt helemaal gelijk, ik heb echt nooit iets te vertellen. Nu blij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom niet? Het stoort bijna iedereen dat je de godganze dag je twitter-emoties op fok gooit en dat Huppelkut niets anders kan dan loos zwetsen.
Sorryquote:
Mjah ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat ga ik zo ook maar doen.
Ik ben pas blij als je een keer ophoudt met die kansloze oneliners. Het slaat gewoon nergens op. 12 keer in een half uur 'ik voel me niet goed' 'het is echt slecht' 'het is een rare bui'. Alsjeblieft zeg...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja je hebt helemaal gelijk, ik heb echt nooit iets te vertellen. Nu blij?
dat zeg je wel tegen de verkeerde nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als je een keer ophoudt met die kansloze oneliners. Het slaat gewoon nergens op. 12 keer in een half uur 'ik voel me niet goed' 'het is echt slecht' 'het is een rare bui'. Alsjeblieft zeg...
Ach, dat is toch allemaal hetzelfde. Vandaag is het de 1, morgen is het de ander. Dit is een singlestopic, geen zeikwijventopic.quote:
over de gehele dag? Of alleen Krea's ongesteldheid/te lang droog staan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Royco1 het volgende:
Ok ik voel een hoop negatieve energie hier.
Wat heb ik gemist, cliffnotes please?
Nee, niets eigenlijk. The usual shit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Royco1 het volgende:
Ok ik voel een hoop negatieve energie hier.
Wat heb ik gemist, cliffnotes please?
Nee vanaf een uurtje of 9 toen ik weggingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
over de gehele dag? Of alleen Krea's ongesteldheid/te lang droog staan?
De grap is dat als ik personen er direct op een normale manier er op aan spreek, ze ook luisteren en op langere termijn. Jij schopt iemand die toch al op de grond licht. Het valt me op dat dit altijd al jouw niveau is geweest. Beetje jammer, met je punt ben ik het misschien eens, maar niet met de manier waarop je dat ventileert.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:18 schreef Kreator het volgende:
Ja, je voelt het gewoon als je een goed punt maakt. Dan tieft het vanzelf op.
Mooie tijd om naar bed te gaan. Morgen weer opnieuw beginnen.
En het is geen ongesteldheid, Peu. Ik ben gewoon in een zeer relaxte bui. De waarheid in een net jasje verpakken werkte gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |