Wij hebben iemand hier die elke dag t bier bijhoudquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook bier![]()
Zit nu aan mn laatste
Ik heb het anders helemaal niet tegen jou gehad, tot je mij ging quoten maar goed. Vrouwen en logica gaan gewoon niet samen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag me even af wat ik nu weer verkeerd doe?
Ik wil je wel bedanken. Ik heb eindelijk weer een vrolijke bui die jij succesvol om zeep aan het helpen bent![]()
Thnx babe!!
ik heb geen bier, kroketten of wat dan ook, dus krijg je maar een knufquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks en god wat kan ik wel iets gebruiken nu
Holy crap, ga krassen ofzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb helemaal niks en god wat kan ik wel iets gebruiken nu
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het anders helemaal niet tegen jou gehad, tot je mij ging quoten maar goed. Vrouwen en logica gaan gewoon niet samen.
Jij quote mij babequote:
Uhm ok.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat betekent niet dat je moet happen.
Het topic is er in elk geval niet beter op geworden met dat inhoudsloze gejank van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.quote:
Ja, echt he. Zo 200% mee eens!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Kreator het volgende:
Het topic is er in elk geval niet beter op geworden met dat inhoudsloze gejank van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
het gebeurt niet vaak, maar ik ben t met je eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het topic is er in elk geval niet beter op geworden met dat inhoudsloze gejank van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Ik ook steeds minder. Maar ik heb ook zoiets van donder lekker zelf een end op, ongelooflijke zeikwijven. Dit topic was gewoon leuk totdat dat geneuzel begon met die 3 of 4 labiele kutten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef Techno het volgende:
Edit: Waarom denk je dat ik hier amper meer post?
Precies. Vroeger was singles leuk, tegenwoordig is het alleen nog maar [Emo] en/of [Twitter].quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef Kreator het volgende:
Ik ook steeds minder. Maar ik heb ook zoiets van donder lekker zelf een end op, ongelooflijke zeikwijven. Dit topic was gewoon leuk totdat dat geneuzel begon met die 3 of 4 labiele kutten.
Up yoursquote:
Tief nou maar gewoon op naar Twitter met je vriendinnetjes. Ga lekker msn'en met een kopje thee en verveel me niet meer met dat loze gezeik. En neem Huppelkut mee.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef cafpow het volgende:
maar goed, ik hou het voor gezien vandaag. Mijn oogjes vallen nu dicht
Dus! Bruidsjurken en bruidsfeestquote:
Ja, naar een concert geweest. Smell the anus of a black cat ofzoquote:
Jankerd, wat dat hij anders dat z'n werk isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, naar een concert geweest. Smell the anus of a black cat ofzo
Maar die lul van een buschauffeur liet me gewoon lekker staan bij de halte. Andere bus toeteren dat hij moest stoppen, mocht ik rennen. Gaat die chauffeur tegen mij lopen zeiken dat er werd getoeterd en dat hij moest stoppen. Stop dan gelijk, zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |